פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
בהנחה ואני הולך לעשות קורס חיצוני בטכנולוגיות עסקיות ,על איזו התמחות היית ממליץ לי ללכת בתואר?,מימון,שיווק,יעוץ ארגוני? כמו כן אם תוכל להמליץ על מקומות שמעבירים את הקורסים, נתקלתי עד עתה ב"סלע" וב"ג'ון ברייס" בברכה, חג שמח.
רועי | 11:36  22/09/10
רועי שלום, 1. הבחירה בכל אחד מההתמחויות שמנית בדרך כלל תלויה ביכולות ובאוריינטציה האישיותית שלך . כלומר אתה צריך לשאול את עצמך לאילו מבין התחומים אתה מתחבר יותר ומה מבין התחומים הללו מעניין אותך יותר ובאיזה תחום מבין השלושה אתה רואה את עצמך עובד עם סיום התואר. אני סבור שכאשר תענה לעצמך לשאלות אלו במקביל להיכרות עם התחומים תוך לימוד קורסי הבסיס, יהיה קל לך לבחור. 2. מלבד מכללות סלע וג'ון ברייס שהזזכרת, הייתי מציע לך לבדוק גם את מכללת One1 ששמה דגש על פרקטיקה ושיתופי פעולה עם החברות הגדולות בתחום. בכל מקרה, מומלץ לא להחליט דרך האינטרנט או הטלפון, אלא להגיע למכללות הללו ולהיווכח לגבי תכני הקורסים, רמת המרצים, סביבות הלימוד, ומידת יישום לימוד התיאוריה בפועל. בהצלחה, עמית מאיר
השאלה שלי הייתה,בהנחה ואני הולך ללמוד טכנולוגיות עסקיות,עדיין אני צריך לבחור התמחות במכללה שלי,השאלה איזו התמחות מבין אלו שציינתי יכול להשתלב הכי טוב עם טכנולוגיות עסקיות, האם שילוב של טכנולוגיות עסקיות + מימון או + שיווק או + יעוץ ארגוני? כי את אחת מההתמחויות אני אצטרך לבחור בכל מקרה. או שאין בכלל קשר בין הדברים. חג שמח שיהיה לך.
רועי שלום, לא חייב להיות קשר בין לימודים מקצועיים מחוץ למסגרת אקדמית לבין לימודיך האקדמיים, אך אני מבין שברצונך למנף בין תחומי העניין וזאת מחשבה שמעידה על רצינות ותכנון קריירה מצדך. מניסיוני האישי, השילוב המוצלח עם לימודי טכנולוגיות עסקיות הוא עם לימודי מימון. איש מימון מוצלח לא יכול לעבוד ללא כלים טכנולוגיים שיתנו לו את הידע המרבי להצלחה בעבודתו. יחד עם זאת אדגיש שגם בתחומי השיווק והייעוץ הארגוני חשוב להיות בעלי ידע טכנולוגי, ולעיתים הדבר הוא אף הכרחי. בהצלחה, עמית מאיר
סגור