פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
מחפש מקומות ללימודי תואר שני בתחום אבטחת איכות או הנדסת מערכות, חוץ מתל אביב איפה עוד יש? יש לי תואר ראשון בהנדסה. תודה לעונים
סטודנטית | 22:35  16/06/10
בHIT קיים תואר שני לניהול טכנולוגיה שכולל קורסים באבטחת איכות ו/או מערכות מידע..
שרון | 13:45  20/06/10
אם את לומדת שם תוכלי לתת עוד פרטים? זה קשור להנדסה? כי אותי מעניין אבטחת מידע ומערכות מידע. יקבלו אותי לשם אם למדתי הנדסה?
גל | 20:54  20/06/10
מיטל | 00:11  21/06/10
ברמת העיקרון התואר בניהול טכנולוגיה משלב לימודי ניהול + מקצועות טכנולוגיים כדי שנוכל להשתלב בתפקיד ניהולי בתעשיית ההייטק. יש אצלנו אנשים שמגיעים מתחומים שונים :כאלו שסיימו תואר ראשון בניהול טכנולוגיה, כמוני, וכאלו שסיימו 4 שנים של לימודי הנדסה (תוכנה או תעשיה וניהול) - הם היו צריכים לעשות כמה השלמות קטנות כמו סטטיסטיקה. כך שלקבל אותך לא תהיה בעיה.. מה שיפה בתואר הזה שהוא משלב לימודי ניהול יחד עם קורסי בחירה בנושאים שונים כמו אבטחת איכות, טכנולוגיות חדשניות, כלכלה ניהול ושיווק וכמובן יש אפשרות להתמחות בהנדסת מערכות או באבטחת איכות ואמינות. מקווה שעניתי לך..
מתניינת בלימודים תואר שני באבטחת איכות.
סגור