פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
בס"ד שלום לכולם, ברצוני להתחיל לימודים תקשורת מחשבים והבטחת מידע לאחר סיום שירות צבאי אבל אנשים קצת מבלבלים אותי. אשמח אם תעשו לי סדר. ישנם אנשים שהציעו לי ללמוד במכללת סלע בר"ג במסלול של תקשורת ואבטחת מידע(MCITP+CCSA) לימודי תעודה כלומר. לימודים של שנה וחצי שהם יותר ת'כלס ידע למקום העבודה. ויש כאלה שהציעו לי ללמוד את התחום הזה כמהנדס תוכנה במסלול של 4 שנים ולבחור(אם אפשר) להתמקד בתקשורת ואבטחת מידע. כי שפות תיכנות לא רלוונטיות עבורי. השאלה אם זה אפשרי קודם כל ללמוד את התחום הזה למהנדס ודבר שני מה יותר עדיף המסלול בסלע או לימודי הנדסי ? אם אני אלך בסופו של דבר על מהנדס תוכנה אני אוכל לבחור להתמקד בניהול רשתות ואבטחת מידע ומערכות הפעלה ? כי ראיתי שיש גם תיכנות וזה לא מעניין אותי ולא מושך ולא הייתי רוצה להתמקד בזה בלימודיי. יש כמה סוגים של מהנדס תוכנה ? או שזה כולל גם תיכנות וגם תקשורת ואבטחת מידע יחד ? אודה לכם אם תעשו לי סדר בכל הבלאגן. תודה רבה, חיים.
סגור