פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום לכולם אני מתעניינת במסלול לתואר שני במשפטים (לאקדמאים בוגרי מנהל עסקים/מדעי החברה) שמציעים בבר אילן. המסלול הוא במשך כ-14 חודשים (כולל סמסטרי קיץ) ומקנה תואר שני בלימודי משפט ללא רשיון לעריכת דין!! מישהו מכיר את המסלול? ויכול להגיד לי אם הוא עומד ב"מבחן המציאות"?? כלומר, האם יש טעם ללמוד מסלול כזה בכלל? התעניינתי במסלול מלכתחילה מכיוון שתמיד נמשכתי לתחום והוא עניין אותי אבל כנראה שלא מספיק כדי שאלמד אותו לתואר ראשון :-) ועכשיו זו נראית לי הזדמנות טובה לראות עד כמה אני מעוניינת ללמוד תואר כזה. אשמח לכל מי שיש לו משהו להגיד על התואר הזה מנסיון/שמועות/חברים או אחר תודה מראש
שלום דורין, גם אני מתעניינת בלימודי תואר שני בבר אילן , מה התגובות שקיבלת ? האם נרשמת ?
מרינה | 21:47  31/12/07
היי בנות, גם אני התעניינתי בתואר הזה. סטודנטים שלומדים בו אמרו לי שאם אני מעוניינת בו רק לשם התעודה-אז כדאי. הם אמרו שהתואר מאוד מאכזב עבור מי שרוצה ללמוד פרקטיקה והמליצו לקחת קורסים במשפטים של תואר ראשון למשפטנים על פי תחומי ההתעניינות. בהצלחה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור