פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אוהד | 05:43  25/03/12
שלום הבעיה שלי היא מקרה מוכר, בזמן בתיכון פחות השקעתי למרות כמות המאמץ הנמוכה שנדרשה כדי להצליח ועכשיו אני משלם על זה. הבגרות המותאמת שלי היא 90 ואני רוצה ללמוד באוניברסיטה, תל אביב או העברית לעומת זאת אחרי הצבא התבגרתי קצת ובפסיכומטרי שעשיתי עכשיו הוצאתי 742 השאלה היא האם הציון הזה מספיק והאם יש פה מישהו שהתנסה במצב דומה כי הבגרות שלי ממש נמוכה, והפסיכומטרי חריג בגובהו. מעניין אותי אם אני חייב לשפר בגרויות או לא, תודה מראש.
שלום רב. מצטער על העיכוב (ככל הנראה, תקלה במערכת לא קלטה את התשובות שלי). ראשית, ברכות על הציון בפסיכומטרי. שים לב שהאוניברסיטאות מאפשרות לעשות סימולצית תנאי קבלה באתר שלהן וזה יאפשר לך להעריך את סיכוייך להתקבל ללימודים בשנה הבאה. השאלה היא נניח שלא תתקבל לאוניברסיטה. האם כדאי לנסות להשקיע עוד שנה בשיפור בגרויות (אולי אפילו דרך מכינה קדם אקדמאית) או להתחיל ללמוד ישר במכללות השונות (נניח בעלות רף קבלה גבוה במיוחד). זו נקודה חשובה כיוון שעד שתסיים את השיפור תהיה כבר אחרי שנת לימודים אחת מתוך 3 (או 3.5 - תלוי אם תיקח סמסטר קיץ). מצד שני, אין לך מה למהר ואכן כמי שלמד הן באוניברסיטה והן במכללה, יש הבדל מסוים שמתבטא בעיקר ברצינות ובהשקעה של התלמידים ובהשתתפות אקטיבית בשיעורים. קשה להעריך אם תצא עו"ד טוב יותר אם תלמד באוניברסיטה וסביר להניח שלא. הא ראיה, במשרדים רבים תמצא עורכי דין שלמדו במכללות שונות עובדים כתף אל כתף עם בוגרי אוניברסיטה. כלומר יש חשיבות רבה ליכולות האישיות שלך וההשקעה שלך, לא משנה איפה תלמד. השוק מחפש עו"ד עם ראש ויכולות ניתוח ופחות איזה מוסד כתוב על התעודה. אבל, כמובן, הנושא הכספי שהוא לא פשוט על רקע שכ"ל של כ-30,000 לשנה. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור