פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
איתי | 19:44  10/08/10
רציתי לדעת מאיזה גיל ניתן להתחיל ללמוד משפטים והאם יש צורך בבגרות ובפסיכומטרי לשם כך ... ואם כן האם יש מקומות שלא מחייבים זאת ?
בקשר לפסיכומטרי ובגרות אני חושב שבגרות בכל מקרה צריך אבל אני התקבלתי ללימודי משפטים בקריה האקדמית אונו בלי פסיכומטרי כי היה לי ממוצע גבוה ועברתי את מבחני הקבלה שווה לך לבדוק בעוד מקומות בכל מקרה אני יכול לספר לך שאני מאד מרוצה מהלימודים במכללה יש יחס אישי מאד לסטודנטים וגם בחרתי בלימודי ערב שמאפשרים לי לעבוד ב75% משרה במשרד קטן העוסק בדיני תעבורה
מסתכלים על התעודה של כיתה ט או רק של התיכון? צריך להיות מצטטינת בשביל להתקבל מיבחינת ציונים?
ליאור פ | 23:27  12/08/10
שלום רב. רוב המקומות יידרשו בגרות טובה ופסיכומטרי סביר. לגבי הגיל- אני לא זוכר שיש הגבלת גיל על לימודי משפטים אבל רצוי לברר זאת ישירות במוסד הלימודים עצמו. ההצעה שלי- בדוק באתרים של מספר מכללות כמו מכללת רמת גן, שערי משפט, נתניה וקריית אונו. לגבי המכללה למנהל והבינתחומי תידרש לפסיכומטרי. בהצלחה
נרשמתי לתוכנית הזו ואני ממליצה בחום. תוכל להתקבל על תנאי גם ללא פסיכומטרי ורצוי בגרות גבוהה. בשנה הראשונה תדרש לציונים של 75 ומעלה בכדי להמשיך לשנה ב.
סמדר | 09:18  14/09/10
אני לא יכולה לומר לך בדיוק באיזה גיל כי יכול להיות שדברים השתנו מאז. אני מכירה מישהו שהוציא תואר במדעי המחשב כשהוא היה עוד תיכוניסט, בכיתה יא. בכל אופן, כדאי שתבדוק את העניין ושיהיה בהצלחה!
את הדרישות שלהם לגבי הגיל, אבל זה משתנה ממקום למקום, נראה לי שבאוניברסיטאות ישנה הגבלה מסויימת. גם לי יש שאלה. איפה אפשר ללמוד לימודי המשך במשפטים על מנת להגיע למעמד של נוטריון?
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור