פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ורוניקה | 08:34  23/07/10
שלום לכם, אני מתעניינת בלימודי משפטים בערבים (לבעלי תואר ראשון), אם תוכלו לעזור לי סטודנטים טובים של קרית אונו... מישהו יודע מה באמת דורשים בפועל? האם יש חובת נוכחות שנאכפת? האם התרגול הוא תוספת מחייבת או שניתן לוותר עליה? האם אוכל לעשות את רוב העבודה מהבית??? גם אם זה לא אידיאלי... ואולי יש מי שיודע היכן ניתן למצוא חיה כזו של "אוניברסיטה פתוחה למשפטים"??? מה הדרישות במכללה למנהל? ומה הדרישות שבפועל? תודה רבה!
שלום רב. לגבי המכללה למנהל- במידה ותעמדי ברף הגבוה יחסית שנדרש אזי הלימודים דורשים חובת נוכחות בשיעורים ובתרגולים כולל הכנת מטלות או עמידה בבחנים. ישנן חובות קריאה משיעור לשיעור שדורשות השקעה לא מעטה. אין קיצורי דרך. מי שרוצה ציונים גבוהים (כדי למצוא התמחות טובה או משרה טובה בעתיד בתחום) חייב להשקיע את כולו בלימודים למען עתידו. מי שמשקיע את השעות הנדרשות לא רק שיוציא ציונים טובים אלא אף יפתח ויחדד את יכולות החשיבה המשפטית, כישורים בניתוח חומר קריאה מרובה ויכולת לטעון טיעונים. אלה כישורים קריטיים במקצוע עריכת הדין. אינני יודע מה קורה בנתניה, אך מודל ההשקעה שתיארתי תקף בוודאי גם לשם. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור