פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אורי | 18:19  18/06/10
שלום.. עקב העבודה שאני גרה בדרום הארץ ולא מעוניינת בנסיעות ארוכות או במעבר איזור מגורים רציתי להתייעץ על לימודי משפטים במכללת ספיר... מישהו יכול לתת לי פרטים? הבנתי שהחוג מאושר ע"י המל"ג ללימוד אך התואר עצמו עדיין אינו מאושר ע"י המל"ג מכיוון שהמחזור הראשון לא סיים את לימודיו שם... אשמח לשמוע את דעתכם ואם מישהו מבין ויודע מה הולך שם..
שלום רב. למה שלא תבררי במזכירות שלהם מה בדיוק הסטטוס שלהם. בדר"כ לתוכנית חדשה אין אישור מיידי מהמל"ג אולם אמור להיות מוסד אקדמי מלווה לתוכנית החדשה למקרה של סגירת התוכנית לאחר שנה וכד'. עקרונית, אם אין בעיה מיוחדת מטעם המל"ג (ואפשר גם לברר עימם ישירות) אין סיבה שלא ללמוד במקום חדש. סביר להניח שמוסד אקדמי חדש ישקיע מאמצים רבים להציע רמת אקדמית נאותה, תנאי לימוד טובים וכד' כדי לבסס את שמו כמוסד בעל שם טוב. בנוסף, אינני יודע אך סביר להניח שתוכלי אולי לבנות תוכנית לימודים עם חוג נוסף באוניברסיטת בן גוריון (כמו כלכלה, מדע מדינה וכד') אך יש לבדוק זאת מול ספיר ובן גוריון כדי לשמוע על אפשריות שכאלה. לדעתי, אם מראש את לא מתכוונת ללמוד באוניברסיטה אזי ישנן עוד מכללות טובות ולדעתי ראוי לבדוק אופציה נוספת לפני ש"תינעלי" על ספיר (למרות שאם אני לא טועה, שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי). בנוסף למה שמצויין באתר של ספיר/בית הספר למשפטים כדאי להגיע לסיבוב התרשמות אישי, לשוחח עם סטודנטים, לבקר בספריה ואף בשיעור או שניים. אני מציע לך לעשות ביקורים דומים בעוד מוסד לימודים אחד או שניים צפונה לספיר. אין לך מה להפסיד.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור