פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
לילך | 09:49  23/04/10
היי, אני עובדת כרגע במשרה מלאה ומעוניינת לשלב את העבודה עם לימודי משפטים. אשמח להמלצות על מקומות בהם יש לימודי ערב אבל ברמה גבוהה ורצינית. תודה רבה.
יהונתן | 00:45  25/04/10
יש לך כמה אופציות ללמוד בערבים ולעבוד בשעות היום. לדוגמה יש את הקריה האקדמית אונו, מכללת נתניה ושערי משפט בהוד השרון. אישית אני מעדיף את שערי משפט, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת הנוחות (לפחות עבורי כי אני גר באזור)
ירדן | 17:11  27/04/10
היי גם לי היה את הרצון לשלב עבודה ולימודים ואחרי שבדקתי החלטתי לבחור בקריה האקדמית אונו (השיקולים שלי היו גם תחבורה ומיקום וגם איכות הלימודים) עכשיו על סף סיום שנה א אני יכולה לספר שאני ממש מרוצה. אני חושבת שהעובדה שכמעט כל המרצים שלי הם מרצים גם בבר אילן הופכת את המכללה שלי ללא פחות טובה מהאוניברסיטה ואפילו ליותר טובה שכללי את כל השיקולים ותגיעי להחלטה הנכונה בשבילך
מאוד חשוב שתהיה לך נגישות למכללה, כמו כן חשוב מאוד שהרמה תהיה לטעמך, תבדקי כל מכללה לעומק, תשאלי סטודנטים, תסתובבי במכללות, תיכנסי להרצאות תעשי כל מה שצריך על מנת להגיע להחלטה נכונה. בהצלחה.
רונית | 11:29  26/07/10
יש המון שיקולים ולדעתי מגורים צריכים להדאיג אותך רק רגע לפני שאת מתחילה ללמוד, בכל מקום תוכלי למצוא מקום טוב לגור בו, בכל מקום עם סטודנטים בכל אופן. לדעתי הכי חשובה הרמת לימודים באותו מוסד לימודים כמה טובים הם נחשבים, חשוב שתלכי על הטוב ביותר, גם אם זה יקר מידי תמיד יש מלגות שיכסו את זה.
אלירן | 15:45  30/05/10
אני ממליצה לך על המסלול האקדמי המכללה למנהל יש להם לימודי ערב, תבדקי אצלהם.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור