פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
נוי | 22:55  16/11/09
שלום, האם העובדה שנרשמים מוקדם ללימודים (אחרי תשלום דמי הרישום) יכולה להגדיל את הסיכוי לקבלה על פני רישום מאוחר יותר בהרבה או קצת??
דניאלה | 15:16  17/11/09
לאיזו מכללה נרשמת? אני שאלתי בזמנו את יועצות הלימודים (לומדת בקריה האקדמית אונו), אולי כדאי שתשאלי אותן גם...
לי | 15:35  17/11/09
נוי שלום, רישום מוקדם מקנה לך הרבה שקט וביטחון שכן מקומך מובטח במסלול. הדבר יכול להיות משמעותי כאשר יש מכסה של מקומות במסלול מסוים ואז כל המקדים זוכה. בהצלחה. מכללת שערי משפט
ליאור פ | 22:44  17/11/09
שלום רב. זה תלוי עיתוי, מזל והנתונים של אחרים. אני הייתי נרשם רישום מוקדם. בהצלחה
הי מור, מניסיוני דווקא להירשם מוקדם מגדיל את הסיכויים. אני סטודנטית בשערי משפט וחסכתי לעצמי הארבה כאבי ראש שנרשמתי בתחילת התקופה.. בהצלחה!
סמי | 19:34  18/11/09
יש פה ניסיון "לפמפם" מכללות מסויימות דוגמת שערי משפט.. לטעמי אם לא הצלחת להתקבל לאוניברסיטה או למכללות המובילו אתה שם כספך על קרן הצבי. אם כבר מכללה שיכולה לסחוף אחריה בוגרים איכותייים זו מכללת ספיר המציעה שכ"ל אוניברסיטאי טמספר מצומצם של מקומות (80). התוצאה תהיה שסטודנטים חזקים ילמדו בה תוך רצון לחסוך כסף ומעמדה בשוק יתבסס..
שיר | 11:43  16/02/10
גם אני מחפשת מכללות טובות ללימודי משפטים, והתעניינתי כבר בספיר ובשערי צדק ושתיהן נראות לי טובות באותה מידה. מה הקריטריונים שכדאי לי לבדוק במכללות הללו.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור