פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אחר צהריים טובים! לאחר התלבטויות רבות ומעמיקות קודם כל באשר למקצוע שאותו ארצה ללמוד (ההתלבטות הייתה בין עריכת דין לראיית חשבון) החלטתי ללכת על משפטים. זה דבר שמאז ומתמיד רציתי ללמוד בייחוד בבינתחומי. יום שני קיבלתי את מכתב הקבלה למסלול משפטים ועסקים ככה שלבסוף יצא לי לגעת קצת במקצוע ריאלי. קודם כל הייתי רוצה לשמוע המלצות על המקום ממי שלומד/למד שם או ממישהו שיש לו אינפורמציה על המקום. בנוסף הבנתי שגם אנשים שהצליחו בפסיכומטרי להוציא פטור באנגלית מחוייבים במבחן באנגלית בתחילת השנה...האם זה בדיה או אמת? אשמח לקבל תגובות! יום טוב..
סתו שלום, ראשית ברכות על קבלתך למרכז הבינתחומי הרצליה, אני בטוחה ומקווה שתהני מכל מה שהבינתחומי מציע - פעילויות למען הקהילה, קורסים וסדנאות במגוון נושאים, מרצים מעולים ואווירה חמה ונעימה. באשר ללימודי אנגלית, אכן, כל הסטודנטים נדרשים ללמוד אנגלית, ע"פ הפירוט הבא: המיון לרמות לימוד יתבצע בהתאם לציון הבחינה הפסיכומטרית באנגלית או מבחן אמי"ר*: • מציון 120 ומעלה - קבוצה A • מציון 100 עד ציון 119 - קבוצה B • מיון הנמוך מ- 99 כולל- חייבים מכינה שתתקיים לפני תחילת הלימודים**. קבוצה B תלמד שני סמסטרים. קבוצה A תלמד סמסטר אחד. סטודנטים שאין בידם ציון מהבחינה הפסיכומטרית, חייבים להיבחן במבחן אמיר"ם***, שיערך בקמפוס המרכז הבינתחומי, בתאריכים 21 ביוני 2009 ו-22 בספטמבר 2009. לפרטים נוספים, את מוזמנת ליצור קשר עם מנהל רישום וקבלה: טלפון: 09-9527200 פקס: 09-9567392 דוא"ל: rishum@idc.ac.il בהצלחה! יעל
סתו | 13:50  04/06/09
קודם כל תודה על התגובה המהירה... את עובדת בבינתחומי? אשמח אם אקבל ממך תגובה בהמשך. בתודה סתו
שלום רב אין ספק שמדובר בתואר מצויין שיפתח לך דלתות בהמשך, כמובן אם תשקיע, תקרא את החומר ותוציא ציונים גבוהים. לגבי הפטור מאנגלית- הדבר שעדיף לעשות זה הוא לשאול ולברר בעצמך במכללה. ייתכן שדברים השתנו בין השנה הנוכחית והשנה הבאה ורצוי לברר ממקור ראשון. בהצלחה רבה.
אורן | 13:10  05/06/09
גם אני קיבלתי את אותו זימון.. זה תלוי אם עשית פסיכומטרי ולוקחים את הציון מחלק האנגלית בפסיכו. אם לא ניגשת לפסיכו את צריכה לגשת למבחן באנגלית (אמיר"ם) שייקבעו את רמת המיון שלך באנגלית A או B..
סתו | 01:57  06/06/09
מבחן אמיר"ם לא לגיטימי בשבילי- קיבלתי בפסיכומטרי בסקטור האנגלית 140... בהצלחה!
אורן | 12:13  06/06/09
סתיו מה קורה? אני ניגש עוד חודש במועד יולי, מקווה שאני לא אצרך לגשת גם :) תודה בכל מקרה אבל...
סתו | 02:24  07/06/09
בהצלחה!
אורן | 18:16  07/06/09
יורם | 11:58  02/07/09
לנו הסטודנטים בפולטה למשפטים קורס גם ל חוקרים פרטיים, למרות שאנו צריכים לדעת את החוקים חשוב לנו להתנסות ברובדים האלו לא רק ההתמחות בין אם היא פלילית או בין אם היא אזרחית.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור