פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
בן | 10:06  15/03/09
אני עומד לסיים את הסדיר בקיץ הקרוב. יש לי את כל הנתונים להתקבל גם לרפואה וגם למשפטים בכל אחת מן הפקולטות בארץ. האם מישהו יודע אם אפשר לשלב את שני המקצועות וללמוד אותם יחד? הרעיון שלי הוא להיות עורך דין-רופא התובע במשפטי רשלנות רפואית. בכדי לעשות את זה הכי טוב כדאי להיות גם רופא שמבין היטב את הבעיות וגם עו"ד המתמצא בהליכי המשפט. ידוע לי כי יש בארץ כמה רופאים שהם עורכי דין כאלה. האם מישהו יכול לקשר אותי איתם או לעדכן אותי באפשרות הזאת. תודה.
שלום רב. אני לא מכיר אף עו"ד שלמד רפואה ומשפטים בו זמנית. אני לא בטוח שזה אפשרי מבחינת היקף מערכת השעות וההשקעה הנדרשת בשני המקצועות. המסלול ההגיוני הוא ללמוד רפואה ואח"כ להשלים תואר במשפטים, כיוון שתואר ברפואה הוא מורכב הרבה יותר ממשפטים וארוך יותר. כדאי להשקיע את מירב המאמץ דווקא בתואר הקשה יותר. אני חושב שכדאי שתחליט מה אתה באמת רוצה. האם ברצונך להיות רופא או עו"ד. אתה לא צריך להיות רופא כדי להיות עו"ד שעוסק בתביעות של רשלנות רפואית. בדר"כ עו"ד נעזרים בחוו"ד של רופאים בנוגע לתיקים שונים העוסקים בסוגיות רפואיות. אם השאיפה שלך להיות רופא, אז מוטב להתחיל ללמוד רפואה. אם השאיפה להיות עו"ד, אז נראה לי לא סביר ללמוד רפואה כדי להיות עו"ד שעוסק ברשלנות רפואית. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור