פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
טלי | 11:43  14/01/09
אני נמנית על אותם אנשים שבתקופת הנערות - לא סיימו לימודים ואין ברשותם תעודת בגרות. האם אני יכולה להתחיל ללמוד משפטים באחת המכללות או באוניברסיטה מבלי לעשות קורס הכנה? אני מנהלת של גוף בטחוני גדול וברזומה שלי נהול של גופים גדולים... יש מקרים חריגים שיאפשרו לי לוותר על הקורס המכין?
שלום רב. לא ברור למה הכוונה בקורס הכנה. כדי ללמוד משפטים אין קורסי הכנה אלא יש לעמוד במינימום נדרש של תנאי קבלה. כל מכללה והדרישות שלה ויש לברר בנפרד עבור כל מוסד לימודים. בדר"כ דורשים בגרות ופסיכומטרי, לפחות במקומות המובילים כמו הבינתחומי והמכללה למנהל. ייתכן ולאור הרזומה שלך, באופן חריג ויוצא מן הכלל, יאפשרו לך להתחיל על תנאי. כלומר לסיים את שנה א' נניח בציון 80 כדי להמשיך לשנה ב'. למיטב ידיעתי ישנה אפשרות כזו במכללה למנהל (זה נקרא מסלול "שער פתוח"). שווה להתקשר ולברר בעצמך. לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 בהצלחה
הערה: חידוד- במכללה למנהל מאפשרים לסטודנטים בעלי בגרות נמוכה יחסית להתחיל ללמוד במסגרת שער פתוח. לא מקבלים למי שאין בגרות בכלל. לתשומת לבך.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור