פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שיר | 07:57  18/09/08
שלום.. אני עומדת לסיים תואר ראשון בסוציולוגיה במכללה מטעם האוניסיטה הפתוחה האם יש אפשרות להתקבל לתואר שני במשפטים בכל אוניברסיטה אחרת ומה הדרישות לכך והאם יש קשר בין שני התארים
יש רק בבר-אילן. יש להם הרבה תכניות עם דרישות משתנות. הכי טוב שתפני ישרות אליהם. שימי לב, לא תוכלי להתמחות בעריכת דין ולעסוק במקצוע.
ליאור פ | 21:51  21/09/08
שלום רב. בבר אילן מדובר בתוכנית קצובה בת שנה עד שנה וחצי לערך. התוכנית לא נותנת לך יותר מדי. מי שניגש ללמוד את התואר הזה זה בדר"כ אנשי עסקים או מנהלים בכל מיני חברות שרוצים השכלה נוספת להתהדר בה. פרקטית, זה לא נותן הרבה כי לא תוכלי לעסוק בעריכת דין ולא ייקבלו אותך למשרד בו דרוש משפטן. אני בעד להעשיר את עולמנו ההשכלתי אבל את צריכה לחשוב מבחינה פרקטית מה התואר הזה נותן לך לעתידך? אולי שווה לך (במידה והתחום קורץ לך) להירשם לתואר ראשון מלא ולהשקיע את הזמן בשביל השכלה מסודרת בעולם המשפטים. או לחפש תואר נוסף שקרוב לתחום עיסוקך כדי להתמקצע בו. הקשר בין סוציולוגיה ובין משפטים הוא איתן, אבל טוב לתחום המחקרי ופחות לתחום הפרקטי. בהצלחה רבה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור