פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
סמי | 17:08  07/09/08
התקבלתי למשפטים, אני חושש המקום עצמו (הבניין) לא מעודד איפה הכיתות והספריה? אמרו שיבנו קמפוס אבל מתי?. האם יכול להיות שהלימודים יתחילו בבניין רעוע כזה? התקבלתי גם למכללת נתניה אבל העדפתי את מכללת כרמל בגלל קרבתה למקום המגורים חיפה. מישהו יכול לעזור לי לקבלת החלטה סופית איפה ללמוד?
אבל זה באמת מפחיד להתחיל ללמוד במחזור הראשון שם... אני דווקא למדתי בנתניה, והאמת שהיו אצלינו מלא חיפאים... לא נראה לי שהמרחק משמעותי. בהצלחה!..
סטודנט בנתניה | 22:49  23/09/08
אני לומד בנתניה ומדובר במכללה חדישה, מסודרת בעלת מרצים איכותיים. לדעתי יש סיכון מסויים במכללת כרמל משום שמדובר במכללה חדשה בניגוד לנתניה שלמרות שהיא לא משתווה במוניטין לבינתחומי ולמכללה למנהל, עדיין עדיפה בהרבה על מכללת כרמל. אם את מתכוונת להשקיע בלימודים ויש לך מטרה להוציא ציונים גבוהים ולא סתם תואר אז עדיף לך את מכללת נתניה למרות המרחק( יש המון צפוניים שלומדים בנתניה) אם את רוצה תואר רק לשם תואר ומה שחשוב לך זה בעיקר הנוחות אז לכי על מכללת כרמל.
ליאור פ | 20:00  08/09/08
שלום רב. עוד מוקדם לשפוט את מכללת כרמל אבל אין סיבה לפסול אותה או להמעיט בערכה. יש לזכור שלכל מכללה ישנה מכללה שנותנת גיבוי ומכללת כרמל קיבלה אישור של המל"ג. לגבי המבנה- אני לא חושב שהמבנה מעיד על רמת המקום (זה חלק מחבלי הלידה). בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור