פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רינת | 11:14  02/09/08
אני מורה מחנכת בת 36 ואם ל-2 . השנה לא המשכתי לעבוד על מנת שאוכל ללמוד שנה א' ללימודי משפטים. ברצוני לשאול 2 שאלות: א. האם הלימודים צורכים זמן רב של עבודות וכד' מעבר לשעות הלימודים? ב. האם משהו מכיר מקום עבודה לא תובעני למימון הלימודים וחיי היום יום?
ליאור פ | 19:41  08/09/08
שלום רב. לימודי משפטים מטבע הדברים גוזלים זמן. מקובל לומר שעל כל שעה של שיעור בלימודי משפטים יש להשקיע פי שניים וחצי בבית (זו כמובן המלצה). יש לזכור שישנם מעל ל-100 עבודות שיש להגיש במהלך התואר, כמו גם קריאה רבה של פס"ד ומאמרים. כמובן, הכל תלוי בך ובמהירות העבודה שלך. ההמלצה שלי היא ליצור קבוצת לימוד של מספר חברים שיעזרו לך ויזרזו את מהירות העבודה. יש לזכור שישנם לא מעט סטודנטים שהם הורים ועובדים וגם לומדים. לגבי מקומות עבודה לא תובעניים- אני מניח שמלצרות ואבטחה לא באים בחשבון. ייתכן שכדאי לך לחפש עבודה בתור פקידה במקום כלשהו ורצוי במשרד עורכי דין. מדובר בשעות יחסית נוחות (וישנם משרות סטודנט) והתועלת היא רבה. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור