פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
יש לי שאלה, אני לומדת במסלול המשולב של משפטים וחשבונאות במכללה למנהל,מסיימת את שנה ב', המסלול הוא משולב ז"א שבסופו של דבר יש לי 150% תואר,ולא תואר מלא במשפטים או במחשבונאות, לפי מה שאני הבנתי ככה מוגדר התואר המשולב כי אנחנו עושים למעשה את כל מקצועות החובה ולא משלימים לעצמנו קורסי בחירה ככה שבמסופו של דבר יש לנו במשפטים 103 ש"ס ולא 150 ש"ס כמו בתואר מלא במשפטים. האם זו יכולה להיות בעיה ללימודי המשך במשפטים בארה"ב? האם הוא עומד בתנאים של אוניברסטות בארה"ב?
נעמה | 17:18  05/08/08
יש לך תעודה אחת שעליה מצויין שיש לך תואר במשפטים ובמינהל עסקים-חשבונאות. שילוב התארים הזה מעולה לך כבסיס ללימודים מתקדמים במיסוי בארה"ב.
ענת | 19:58  05/08/08
את מכירה תוכניות יחודיות למיסוי בארה"ב? וגם אם את יודעת מה רף הציונים הנדרש והמשקל שלו? וגם אם את יודעת יש משקל לעובדה שהתואר הוא של יוצא המכללה למנהל ולא של אוניברסיטה, האם נותנים לעובדה הזו חשיבות?
נעמה | 11:17  06/08/08
חיפוש פשוט בגוגל עם המילים: Master of Taxation ועולים מספר אתרים עם מידע על אפיון התואר, מוסדות שמציעים אותו וכד. רק על ידי פנייה לכל מוסד בנפרד תוכלי לראות את התנאים לקבלה. מילות חיפוש נוספות שיביאו אותך לאתרי לימודים אמריקאיים שמכסים את התחום: Graduate Certificate in Taxation Studies והכי מומלץ - לפנות למרכז חינוך ישראל ארה"ב - http://www.fulbright.org.il/index.php?id=933 (קרן פולברייט) שעוסקים במתן מידע בנוגע ללימודים בארה"ב בכל התחומים. בהצלחה.
ליאור פ | 22:52  05/08/08
שלום רב. ממה שאני יודע את מקבל הסמכה הן בעריכת דין והן בחשבונאות. לגבי חו"ל, אין לי מידע כזה, אבל את מוזמנת לשוטט באינטרנט ולהיכנס לתוכניות של תואר שני בחו"ל. אני בטוח שיש את כל המידע או דרכי התקשרות עם מוסדות בחו"ל. אני יודע שיש מקומות שלא מקבלים בוגרי מכללות מהארץ, אבל יש מספיק מוסדות לימוד מצויינים שיקבלו אותך ללימודי המשך (בכפוף לתנאי הקבלה). בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור