פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
עמית | 22:11  06/06/08
האם זה מעשי להתחיל לימודי משפטים בגיל 37 ( אני מהנדס חשמל ומאסתי בזה)האם אתם מכירים אנשים שעשו זאת והאם בגילי יש לי סיכוי לעבור את התואר בהצלחה והיכן יש לימודי ערב?
איה | 11:54  08/06/08
היי נכון לעכשיו יש מספר מקומות אשר ניתן ללמוד בהם זאת, אונ' בר אילן אבל לא תצא משפטן אלא לידע בלבד, יש בקריית אונו וגם במכללה למנהל, לאנשים בעלי תואר ראשון, במכללה למנהל אין תנאי קבלה רק תואר ראשון נדמה עם ממוצע 75 ומעלה, התואר הוא גם ראשון 3 שנים והמתכונת הרבה יותר נוחה, כנס לאתר שלהם ותבדוק, לגבי מעשיות- שאלה שנויה במחלוקת מכיוון ש השוק מפוצץ בחבר"ה צעירים שלא מצליחים למצוא מקום, אבלזה גם משהו מאוד אינדיבידואלי, נראה כי הכי פרקטי רק להיות בשותפות או לפתוח משרד משלך, גם כידי להיות משפטן חייב שנה סטאז' ואז לגשת למבחנים לקבלת רישיון, כאשר העיניין הוא שהסף מעבר עלה עקב הצפה של שוק בעו"ד ויש הרבה ניכשלים ואומרים שכלכ פעם שאתה ניגש הסיכוי לעבור את מבחני הלישכה קטן משמעותית תעשה את השיקולים שלך יש הרבה תחומי להמשיך בהם לתואר שני מדוע דווקא משפטים?
ליאור פ | 15:23  08/06/08
שלום רב. ברוך הבא לחבורה מכובדת של עושי ההסבה המקצועית. אין שום בעיה שבגיל 37 תתחיל ללמוד משפטים (בתנאי שתשמור על קשר עם הלקוחות שלך היום, כדי שיהיו לקוחותיך בעתיד, אבל בתור עורך דין .... ). נכון, זה מורכב מעט, אבל בהחלט בר-השגה. במכללה למנהל יש מסלול לאקדמאים שנמשך 3 שנים עם ניסיון התאמה מקסימלי של הלימודים לאנשים עובדים (לימודים ביום שישי או ריכוז שאר הקורסים במידת האפשר). אולי יש מקומות אחרים עם לימודי ערב, אבל אל תשכח שיש גם חשיבות ל"שם" של מוסד הלימודים ואם כבר נכנסת לעולם של הלימודים- לך ל top. יש לי תלמידים לא צעירים במכללה למנהל (40+, 50+) ממגוון תחומים: ראיית חשבון, בנקאים, אנשי חינוך ועוד שנהנים מאוד מלחבוש את ספסל הלימודים בשנית, עם חברה צעירים. זה מגוון את החיים ופותח אפשריות תעסוקה חדשות (למשל, תוכל להתמקצע בתחום הפטנטים או סטרט-אפ (חברות הזנק) לאור הידע שלך בתחומים טכנולוגיים). בהצלחה רבה לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 כל המידע הנדרש, כולל תנאי רישום, של המכללה למנהל: http://yedion.colman.ac.il/~colman/1rish
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור