פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
תראו יש לי באנגלית אני כרגע 5 יחידות ציון 55-60 ואני חושבת לעבור ל4 יחידות אך אינני יודעת אם עם 4 יחידות באנגלית אוכל ללמוד משפטים??
ליאור פ | 19:49  19/03/08
שלום רב. אני אברר את הנושא ואחזור אלייך בהקדם. עקרונית, אפשר וזה תלוי גם בתוצאה של האנגלית שתוציאי בפסיכומטרי. בכל מוסד אקדמי, ישנם קורסי השלמה באנגלית למי שלא עומד בציון הנדרש באנגלית, כחלק מחובות התואר.
דרישות האנגלית: כפי שציינתי ניתן גם עם 4 יח"ל ללמוד משפטים. ההחלטה ללמוד 4 יח"ל משפיעה על ממוצע הבגרות (בונוס) אך לא על הסיכוי להתקבל למשפטים. מה שקובע הוא הציון בפסיכומטרי: 134 בפסיכומטרי בחלק של האנגלית או 234 בבחינת אמי"ר תעניק לך פטור מלימודי אנגלית. 85-110 בפסיכומטרי או 185-210 באמי"ר, תחייב אותך בקורס מתחילים ובקורס מתקדמים (כשתסיימי את קורס המתחילים). 111-133 בפסיכומטרי או 211-233 באמי"ר, תחייב אותך בלימודי קורס מתקדמים. לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור