פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אורלד | 09:00  18/02/08
אם אני לא רואה את עצמי אוהב להופיע בבתי משפט יש לי מה לחפש במקצוע?
שרון | 12:45  18/02/08
התואר הראשון במשפטים והעיסוק בתחום המשפט ועריכת הדין אינם מחייבים יציג לקוחות בבית משפט. רוב עורכי הדין אינם עושים זאת. וזה היתרון הגדול של התואר במשפטים - אתה יכול להיות עורך דין שעוסק במגוון פעילויות ותחומי משפט אחרים, אתה יכול להיות יועץ משפטי, אתה גם יכול להיות משפטן, בלי לעשות התמחות בעריכת דין. ויש רבים שעושים את כל המסלול, תואר ראשון במשפטים, התמחות בעריכת דין וקבלת רישיון לעסוק במקצוע ובוחרים לעסוק בתחום אחר, כשהכלים המשפטיים תומכים בהם מבחינה מקצועית.
ליאור פ | 15:31  20/02/08
שלום רב. בנוסף לכל מה שנאמר: הופעה בבית משפט לא תמיד נדרשת וזה מאוד תלוי באיזה תחום תתמקצע. אני יכול לומר מניסיון שעד שאתה לא נכנס לעולם המשפט ומתנסה בו, אינך יכול באמת לשפוט אם אתה רואה את עצמך מייצג בבית משפט. תופתע, אבל לאחר שאתה עובד על תיק, לפתע, בלי שתרגיש, תרצה מאוד להופיע בבית המשפט - כתגמול לעבודתך בתיק ולאחר שהשקעת בתיק שעות רבות של עבודה, תרצה להוכיח מה הינך יודע. אל תשלול מראש שום דבר, עד שלא תתנסה בו. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור