פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ניר | 21:52  19/01/08
האם נכון שיש הבדל ברמה בין המכללות, או שכולן אותו הדבר? חבר שלי שלמד בשערי משפט (נדמה לי שזה בהוד השרון) אמר לי שלדעתו הרמה שם יותר נמוכה מאשר בקריית אונו (שאר החברים שלו למדו שם) ולכן גם לקח לו המון זמן למצוא עבודה (למרות שהיו לו ציונים ממש טובים).
ליאור פ | 13:56  22/01/08
כדי להתרשם מהפערים רצוי לבדוק מי סגל המרצים וכיצד מסתכלים בשוק העבודה על בוגר של מכללה נתונה (כולל קבלה להתמחות). אם תבחן את סגל המרצים נניח של המכללה למנהל תיווכח שלרבים יש שם בינ"ל ומרצים רבים מלמדים גם באוניברסיטאות (ירושלים ות"א). קבלה להתמחות- בעוד כחודש יוצאת קבוצה די גדולה של תלמידים (כעשרים) לפרקליטויות השונות, משרה שקשה להתקבל עליה. יוצאים עוד מתמחים לעליון ולמשרדים הגדולים בישראל. אין משרד גדול שאין בו בוגרים של המכללה למנהל. פילוח כזה ניתן לעשות לכל מכללה. דבר נוסף וחשוב הוא רף הקבלה שנדרש ותוכניות יחודיות שמשלבות מלגות. לא בכל מוסד אקדמאי נותנים דגש על מחקר, דבר שמן הסתם מעלה את יוקרת המוסד האקדמאי. בהצלחה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור