פורום יעוץ בכתיבת עבודות אקדמיות - לקריאה בלבד

הפורום נועד לענות לשאלות סטודנטים בנושא גיבוש וכתיבת עבודה אקדמית לתואר ראשון ותארים מתקדמים, ומתמקד בנושאים כמו: חיפוש ביביליאוגרפיה רלוונטית לנושא המחקר, כתיבת הצעת מחקר, שיטות מחקר , ניתוח ממצאי המחקר באמצעים סטטיסטיים, ניסוח אקדמי של הממצאים, כתיבת העבודה האקדמית על הפרקים השונים המרכיבים אותה.
 
 
היי, אחרי הרבה שנים בהם למדתי שלושה תארים בסך הכל, פניתי למספר כותבים אשר טענו כי הם מסוגלים לכתוב סמינריון איכותי. אחרי שפניתי לג'ני סמינרס מאתר www.nomore.co.il קיבלתי את הציונים הכי גבוהים דווקא ממנה, גם בעבודה שלי במשפטים וגם בעבודה שלי בפסיכולוגיה. לכן, בכל מה שקשור בכתיבה של סמינריונים, עבודות אקדמיות, תזות, סיוע, כתיבה, עריכה וכדומה, אני אמליץ לכם על ג'ני סמינרס. כתובת המייל שלה הוא jenny@nomore.co.il
סטודנטית למנהל עסקים | 13:04  19/01/13
האריק הזה מופיע בכל מקום וממליץ על ג'ני. נראה לי קצת שקוף מדיי. אני קצת נכוויתי מג'ני וממליצה בחום להזהר.
תגובה ל"סטודנטית למנהל עסקים" קודם כל, את מוזמנת לפנות אליי באימייל או בפייסבוק arikush22@gmail.com ולראות שאני אמיתי. אין לי קשר עסקי/אישי עם ג'ני, ויותר מזה, היא ממש לא היחידה שאני ממליץ עליה. לפניה פניתי לאחת אחרת שגם כן כתבה עבודה טובה, וגם עליה אני ממליץ בכל מקום. אחרי שביצעתי חיפוש קל, שמתי לב, שבאותו היום, בחרת לנסות ולומר דברים רעים על ג'ני בשלל מקומות, פתאום, במלא מקומות שונים, עם סיפורים דומים. פעם אחת נכוות, פעם אחת אולי נכוות, אבל גם קיבלת יותר מ-90 על עבודה שג'ני עשתה לך. בקיצור, אני יכול להבין שאת לא יותר ממתחרה, שבסך הכל רוצה להוציא שם רע לאנשים שעובדים קשה. אנשים כמוך צריך לתבוע בגין לשון הרע. גועל נפש. בהקשר לשקיפות, הנה, אני הבאתי את הפרטים שלי, ואפשר לראות גם תמונות שלי בפייס, מנגד, את בוחרת שם מצוץ מהאצבע. בטח לא למדת בכלל מנהל עסקים.
סגור