פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
אור | 11:23  10/01/11
האם תחום זה מפותח בישראל? זכור לי שהיה (או אולי יש עדיין) מוסד בשם אסכולות... היכן ניתן ללמוד אנימציה ברמה גבוהה? הבנתי שבקנדה יש בתי ספר מעולים... מה תנאי הקבלה שם?
frame by | 23:21  29/04/11
שלום אור אמנם עברו מספר חודשים מאז שפרסמת את המודעה אבל אשמח עדיין לספר לך על פריים ביי פריים- לימודי אנימציה ממורים בעלי ניסיון הוליוודי!! הקורסים שלנו מקיפים מאוד ומסכמים בתוכם שנים של לימוד במוסדות האומנות המוכרים בארה"ב ועבודה באולפנים המובילים בעולם. אנחנו שמים דגש על מקצועיות ושירות לסטודנטים שלנו. חשוב לנו ללמד כל סטודנט וסטודנט על הצד הטוב ביותר ולייצר בסיס חזק להמשך הדרך. המורים שלנו עבדו בין השאר על קונג פו פנדה , אליסה בארץ הפלאות של טים ברטון, שרק וכ"ו הרמה הגבוהה והאינטרקציה השוטפת עם המורה תאפשר לך ל ללמוד בזמנים שנוחים לך ובקצב אישי ובצורה הטובה ביותר שקיימת היום בשוק בישראל למידע על המורים שלנו http://www.fbfanimation.com/about_teachers.php מסלול האנימציה שלנו, מורכב מארבעה סמסטרים. מ"עקרונות האנימציה" ועד "משחק למתקדמים". "עקרונות האנימציה" משמש גם כקורס הכנה ותשתית לאנימציה- אנחנו מאמינים שבסיס יציב הוא המפתח להתקדמות בתחום. ניתן להרשם ללימודים לסמסטר הראשון ללא התחייבות לסמסטרים הבאים על מנת ללמוד את הבסיס ולבחון במהלך הלימודים אם זה אכן הכיוון המקצועי בו הסטודנט מעוניין. בנוסף, התלמידים שלנו מקבלים גישה מלאה לשיעורי תכנת המאיה לאנימטורים. ותכנת מאיה 2011 חוקית- שניהם ללא תוספת תשלום למידע נוסף: http://www.framebyframeanimation.com/school_syllabus.php www.fbfanimation.com 03-9122464
סגור