פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
333 | 01:29  02/04/10
שלום , אני מעוניינת ללמוד רפואה , רציתי לשאול -איך זה ליהיות רופא ? רופא יכול להקים משפחה מבוססת ? איך מסתדרים עם כל הלחץ ושומרים על יציבות נפשית? אני מרגישה שיש לי רצון עז ללמוד תחום זה , אולם אני מפחדת שזה יבוא על חשבון דברים מ ש מ ע ו תיי ם בחיים מה לעשות < איך אני יכולה ליהיות בטוחה שזה הצעד נכון? אשמח לשמוע כמה שיותר דעות!!!!!!
שלום הדבר כלל אינו נכון! ברפואה יש עשרות התמחויות בדרגות קושי שונות. ניתן בהחלט לבחור התמחות שמאפשרת שילוב עם חיי משפחה. לא לוותר על החולום!!! מנסיון אישי ונסיונם של מאות תלמידים בברכה ד"ר משה כהן
ענת | 19:35  10/04/10
שלום ד"ר כהן. על איזה ניסיון אישי אתה מדבר? הרי אתה לא המשכת למסלול התמחות אלא למסלול העסקי (הלגיטטמי לחלוטין),אז נא דייק בעובדות ואל תייעץ מנסיון שאין לך.
יאיר | 14:47  11/04/10
לידיעתכם, ד''ר משה עושה התמחות באחד מבתי החולים בארץ, לצד ניהול המכינה שבבעלותו. אז הייתי אומר שיש לו ניסיון אישי. אז פעם הבאה לפני שכולם מתקיפים אותו- תבדקו קצת את העובדות.
333 | 14:48  16/04/10
נכון - אני יודעת, אולם אני אדם שלא משנה באיזה תחום אעסוק לא אסתפק בעבודה מיזערית - אני אדם ששואף להגיע הכי רחוק שאפשר ומעבר לזה אם אלך לתחום הרפואה אשאף לנהל ביה"ח - השאלה עד כמה זה מציאותי? אגב- אני מתלבטת אם לעשות זאת דרך עתודה רפואית - האם יש כאן למישהו מספרי טלפון של רופאים עתודאים להתייעצות והכוונה? ו... מה נחשב לפקולטה הטובה ביותר לרפואה? תודה!!
אורי | 23:09  22/04/10
נראה לי שרמת השאלות בפורום הולכת ומדרדרת-מי זאת ה333 ההזויה הזו?
מאיה | 12:22  30/05/10
היא שואלת שאלות שלגיטימיות לשלב שבו היא נמצאת כרגע. אין צורך להתעצבן סתם, חוץ מהשם שהיא נתנה לעצמה אני לא רואה שום דבר שהוא לא בסדר.
סגור