פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
סלים | 13:30  14/05/09
שלום ד"ר משה אני רוצה ללמוד רפואה אבל ציוני הפסיכו והבגרות שלי אינן קרובות ללימודי רפואה בארץ אני מתקבל לסיעוד בארץ האם יש סיכוי להצליח בלימודי רפואה בחול ?? כמה הסיכוי ? האם יש סטודנטים במקרה שלי והצליחו בלימודי רפואה בחול ? על אזה מדינות אתה ממליץ ?? שאלה אחרונה האם יש אפשרות להמשיך ללימודי רפואה אחרי תואר בפיזיותרפיה בחול ? כמה צריך ללמוד רפואה אחרי תואר פיזיותרפיה ? האם אתה ממליץ ? ( אני חושב על לימודי פיזיותרפיה כי החתך קרוב יותר לציונים שלי מחתך הרפואה אז סיכוי ההצלחה גדול יותר ) האם לימודי רפואה הם קשים יותר מלימודי הפיזיותרפיה ? בכמה ?
שלום לטעמי אדם שרוצה להיות רופא צריך ללמוד רפואה ולא מקצוע אחר. המקצועות שתיארת שונים בתכלית מרפואה. בנוגע ללימודי רפואה בחו"ל: סיכויי הקבלה וההצלחה בתואר גבוהים. לייעוץ מקיף בנוגע לאפשרויות העומדות לרשותך פנה אליי אישית. בברכה moshe@medicaldoctor.co.il
סגור