פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
אסי | 14:43  05/04/09
אני חושב ללמוד רפואה באחד מבתי הספר הפרטיים בארה"ב (הרווארד, ג'ונס הופקינס, פרינסטון וכו'), אבל לא יודע על זה כלום. מישהו מכיר: מה המדיניות שלהם לגבי סטודנטים זרים? דרישות לקבלה? מבחני קבלה? מלגות? יש צורך בלימודים קודמים?
שלום ככלל קשה מאוד להתקבל ללימודי רפואה בארה"ב, אלא אם כן אתה בעל תואר ראשון במקצוע קדם רפואי. גם אז תיאלץ לעבור מבחן MCAT בציון שקרוב ל-100% כמו כן יש לקחת בחשבון עלויות שכר לימוד ומחייה של כ-100,000 דולר בשנה. לטעמי, אם ארה"ב זה החלום, עדיף ללמוד מחוצה לה ולבצע מבחן USMLE -רישוי אמריקאי על מנת לעסוק שם ברפואה
סגור