פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
שלום רב! שמי יעל, כרגע חיילת. אני מעוניינת להתקבל ללימודי וטרינריה בצ'כיה ויש לי מספר שאלות. בנוגע לבחינות הקבלה. תחילה, היכן עורכים את הבחינות? האם יש קורסים מאורגנים שבמסגרתן נבחנים? שנית, האם אני יכולה לעבור את הבחינות ולהחליט ללמוד שנתיים מאוחר יותר? או שהבחינות קשורות ישירות למועד ההרשמה לאוניברסיטה? לסיום, אשמח לדעת האם האוניברסיטה בצ'כיה מהווה מוקד עיקרי לישראלים המעוניינים ללמוד וטרינריה בחו''ל. אשמח לתשובתך, תודה מראש!
אריק אלחלל | 12:57  30/03/11
שלום יעל הבחינות נערכות בארץ. אלו הן בחינות בכתב (ובאנגלית ), בביולוגיה ובכימיה. את נושאי הבחינה ניתן לקבל באתר הפקולטה wwwvfu.cz וב www.vetstudy.cz ניתן להבחן למפרע ולשמר את ציון העובר. קיים קורס אשר מכין לבחינת הכניסה. אם ברצונך לקבל פרטים על הקורס את מוזמנת ליצור קשרק בטלפון 039422705 ולשאלתך האחרונה, ביה"ס לוטרינריה בצ'כיה נחשב למוביל בתחומו וככזה הוא משמש מקור משיכה לישראלים רבים אשר חפציל ללמוד רפואה וטרינרית. בברכה ובהצלחה אריק אלחלל
סגור