פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
שרון | 12:33  25/07/10
אהלן, יש לי כמה שאלות ממש חשובות לגבי לימודי וטרינריה בארץ ואני אעשה אותן ככה בסדר לפי מספרים כדי שבאמת תוכלו לעזור לי.. :) קודם כל קצת רקע, אני בחורה בת 20 מבאר שבע שכל החיים חולמת על לימודי וטרינריה.. 1. לגבי התואר הראשון שצריך לעשות קודם כל, במה בעצם אני יכולה לעשות אותו אם אני מעוניינת לעשות אותו באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע? 2. ראיתי באתר שכדי להתקבל ללימודי הוטרינריה אני צריכה בעצם לעבור בתואר הראשון בכל הקורסים שם בציון מעל 80 - ומה קורה אם אין לי את כל אותם הקורסים בלימודי התואר שאני עושה? 3. מהו ממוצע הבגרויות , הפסיכומטרי והציון של התואר שאני בעצם צריכה שיהיה לי כדי להתקבל? 4. הבנתי שאני צריכה ניסיון מעשי עם בע"ח לפני שאני מגישה מועמדות.. אבל לא הבנתי איפה בדיוק ואיך.. 5. האם בלימודי וטרינריה בארץ יש אפשרות למלגות לאנשים שאין להם כ"כ יכולת לשלם שכר לימוד ושגרים בפריפריה.. תודה רבה מראש ומאוד מתנצלת על כמות השאלות.. שרון.
6. ראיתי באתר של בית הספר לוטרינריה ברשימת קורסים שיש המון המון קורסים בכל סמסטר.. האם אלה קורסי חובה או שחלקם הם חובה והחלק השני הוא בחירה? שוב תודה רבה.
שרון | 11:56  28/07/10
סגור