פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
רעות | 20:10  17/10/09
שלום ד"ר אלחל. שמי רעות ואני מעוניינת להתחיל לימודי וטרינריה בחו"ל בשנה הקרובה. אודנ לך אם תוכל להמליץ לי היכן כדאי ללמוד וטרינריה בחו"ל. שבוע טוב.
שלום רעות. בחירת מקום לימודים בכלל ולימודי רפואה בפרט הינה משימה אשר דורשת התעמקות ובדיקה. לאחר שביררת באילו בתי ספר עלות שכר הלימוד והמחיה מתאיה לאפשרויות שלך עלייך לבדוק מה רמת בתי הספר אשר ביניהם את מתלבטת.זאת ניתן לעשות ע:י שיטות באינטרנט,שיחות עם סטודנטים ובוגרים והעיקר,סעי והתרשמי בעצמך מהמקום.זכרי שמה שמתואר לך באתרי האינטרנט ובפרוספקטים לא תמיד תואם את המציאות. מומלץ לצרף לנסיעה הורה או חבר/ה הקרובים לתחום,ע"מ לקבל זווית ראיה נוספת של הדברים. נקודות אשר עליהן כדאי לעמוד: תוכנית הלימודים-האם מותאמת לזמננו,אפשרויות לקורסי בחירה. המבנים בקמפוס-האם הם מותאמים לזמננו? בתי החולים השונים אשר קיימים באוניברסיטה (חיות גדולות,סוסים,חיות קטנות וחיות אקזוטיות). כמות בע"ח אשר מטופלים מידי שנה בבתי החולים. הציוד בבתי החולים ורמתו. מעונות סטודנטים-האם קיימים מעונות סטודנטים ומה רמתם? הכרה אירופאית-האם ביה"ס מופיע ברשימת המוערכים חיובית של האיחוד האירופי? ניתן לבדוק זאת באתר http://www.eaeve.org/evaluation/establishments-status.html כנסים בינ"ל- אשר בהם מרצים מורי הפקולטה. מחקרים והשתלמויות-השתתפות בקבוצות מחקר מעידה על הכרה ברמתו של המוסד. העיר בה נמצא ביה"ס-חשוב ללמוד במקום בו האווירה הכללית נעימה וסטודנטיאלית .בדקי ושוחחי עם הלומדים במקום על החיים בעיר :מקומות בילוי,מרכזי קניות מודרניים,רמת הפשיעה,אנטישמיות וגילויים אנטי ישראלים. נגישות לערים מרכזיות-מה הרחק ממקום הלימודים למקומות מרכזיים באירופה.האם ניתן להגיע ברכבת או שיש צורך בטיסה? מטבע מקומי-האם הונהג במדינה השימוש באירו,אשר מייקר מאוד את המחיה,או שעדיין סוחרים במטבע המקומי? שביעות רצון כללית של הסטודנטים-רצוי מאוד לשוחח עם הסטודנטים ובעיקר עם אלו מהשנים המתקדמות. אשמח לענות על שאלות נוספות אשר בודאי יעלו. בהצלחה ד"ר אריק אלחלל
סגור