פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
עינת | 15:11  08/07/09
אריק שלום אני חושבת בימים אלה על לימודי וטרינריה בספרד. ספרד - כי אני רוצה ללמוד בספרדית, אוכל גם "להתפשר" על איטליה במקרה הצורך. האם יש לך מידע על מסלולים מסוג זה? האם כבר נתקלת באחרים שעושים זאת ואולי תוכל להפנות אותי אליהם? ועם מי אוכל להתייעץ בנוגע לדרישות הקבלה, שכר הלימוד, הקושי שבשפה וכו`? יש לציין שיש לי דרכון אירופאי, איך זה יוכל לעזור לי? כמובן שלא מדובר על שנת הלימודים הקרובה... תודה על העזרה!
עינת שלום. אין בידי מיידע לגבי לימודי וטרינריה בספרד. אני מציע לך לפנות לנספח התרבות של שגרירות ספרד בישראל. בהצלחה
הי עינת! אני גם מתעניינת בלימודי וטרינריה בספרד, ומנסה לברר מה הדירוג של בתי הספר פה. אני יודעת שהפקולטות הכי טובות במדריד ובברצלונה, אבל אני לא יודעת מה הדירוג לעומת שאר אירופה. אני כרגע חיה במדריד וממש כיף פה, ואם יש לך דרכון אירופאי זה יעזור לך גם במחיר הלימודים וגם באפשרויות תעסוקה (אני מלמדת אנגלית כאן). אם את לומדת משהו על האפשרויות אשמח מאוד אם תוכלי לשלוח לי למייל liranjulia@gmail.com ואת מוזמנת לשלוח לי גם את המייל שלך ואשלח מידע כשאקבל אותו. תודה ובהצלחה!
סגור