פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אהלן, התכוונתי ללמוד מדעי המחשב בבן גוריון, עשיתי מכינה אך בכל זאת לא התקבלתי בשל תנאי קבלה אכזריים מדי. איני מתכוון לבזבז עוד שנה ואני מתלבט איפה הכי כדאי לי להרשם (אני מתקבל ככל הנראה לכל מכללה), כרגע האופציות המובילות שאני יודע לגביהן הן מכללת HIT בחולון, או אוניברסיטת אריאל. איזו מחלקה טובה יותר לדעתכם מבין השתיים? או אולי בכלל כדאי לי מכללה אחרת? אשמח לכל עזרה חבר'ה.
הי אני לומד באפקה הנדסת תוכנה, שנה שנייה ומאוד מרוצה. בסוף הלימודים, אקבל תואר של מהנדס (גם אמא שלי מרוצה מזה) . אני גם ביררתי בחולון אבל בסופו של דבר היה חשוב לי לקבל תואר איכותי ממוסד ששמו הולך לפניו. אני במסלול גמיש כך שמבחינת השעות והימים זה מסתדר לי עם עבודה. מקווה בסוף שנה שנייה כבר אוכל להשתלב בעבודה בתחום. יש כאן הכוון תעסוקתי מעולה והם מקבלים הרבה משרות לסטודנטים לתוכנה. שווה לך לבדוק בייעוץ לימודים שלהם. מקווה שעזרתי!
HIT | 09:14  18/09/14
הי תומר למחלקה שלנו למדעי המחשב ב HIT מכון טכנולוגי חולון, יש שם מצוין, ובצדק. מנסיוננו, ישנם כמה פרמטרים חשובים שעשויים להשפיע על ההחלטה איפה ללמוד, ואנו ממליצים לך לבוא לבקר במקומות ביניהם אתה מתלבט, לשוחח עם סטודנטים בקפיטריה, ואפילו לקבוע פגישה עם ראש המחלקה או איש סגל אחר! אנו נשמח לעמוד לרשותך לשם קביעת הפגישה וכן לענות לך על כל שאלה הקשורה לתוכנית הלימודים בכלל, ולתכנית הלימודים למסלול הגמיש, המאפשר שילוב של עבודה ולימודים , מלגות וכו'. שיהיה בהצלחה! צוות מדור רישום, HIT מכון טכנולוגי חולון 6404*
סגור