פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
לינוי סימן טוב | 14:31  25/02/14
שלום לכולם, אני מתלבטת בין שני תחומים: טכנולוגיות למידה ב hit שזה מסלול ייחודי שמשלב לימודי הדרכה עיצוב ותכנות ביחד כדי להכשיר בוגרים לפתח הדרכה באמצעות טכנולוגיה ועיצוב כמו משחקים ואפיקציות.. אני מתחברת לתואר הזה כי אני נמשכת לתחום של עיצוב ופיתוח אבל לא להדרכה.. ובתואר הזה בעיקר מלמדים הדרכה ועל הדרך קצת תכנות וקצת עיצוב.. ההתלבטות זה בעיקר במה אני אעסוק כשאצא לשוק העבודה- כי פיתוח הדרכה אני פחות אוהבת אבל כן מתחברת לעיצוב ופיתוח אפליקציות ולומדות. השאלה אם מעסיקים מכירים את התואר הזה והשכר בשוק טוב... כי לעומת זאת יש את התואר מדעי המחשב ב hit שהוא יוקרתי ונחשב והוא רק תכנות ןהרבה מתמטיקה ובתיכון הייתי 3 יחידות עם ממוצע גבוה ויש להם מכינה במתמטיקה.. השאלה אם אני מתחברת לתחום של תכנות כי לא באמת עסקתי בזה בעבר ואני מפחדת שאני אתחיל תתואר והוא ישעמם אותי והמתמטיקה תהיה לי קשה... מישהו ימכיר את שני התארים ויכול לייעץ לי מה לעשות? מה כדאי? אני כבר שנה מתלבטת בין שניהם ועדיין לא החלטתי... תודה מראש לעונים!
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 11:40  11/03/14
שלום לינוי, בסופו של יום ההחלטה לאיזה תחום את מתחברת היא שלך ושלך בלבד. לגבי המתמטיקה בלימודי התואר, אכן המתמטיקה היא ברמה גבוהה, יחד עם זאת, גם בעלי 3 יחידות במתמטיקה יכולים לעמוד בה בהצלחה, ובלבד שעברו מכינה מעמיקה, המשלימה את התכנים החסרים. לגבי, ניסיון קודם בתכנות, גם זה דבר שאינו מחייב. לקבלת החלטה הנכונה ביותר עבורך, באילו משני התחומים לבחור, אני ממליצה לך לשוחח עם סטודנטים ובוגרים משני המסלולים ולקבל המלצות. בהצלחה!
סגור