פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
עומר | 21:07  14/11/13
שלום, אני מעוניין באוקטובר הבא להתחיל את לימודי במדעי המחשב\הנדסת תוכנה, ולפני בחירה במוסד לימודים מסויים, רציתי לדעת איך הוא נחשב בשוק העבודה. לאונ אני לא אתקבל לאור הדרישות הכ"כ הגבוהות ורציתי לדעת איך המדעי מחשב ומתמטיקה באונ אריאל והאם הוא נחשב בשוק?ההתלבטות היא אריאל או המכללה להנדסה עזריאלי בירושלים ששם יש הנדסת תוכנה. תודה:)
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 10:39  15/11/13
היי עומר מתוקף היותי מנהלת הפורום, אני מנועה מלדרג מוסדות לימוד. כדי לקבל החלטה נכונה,אני ממליצה לך להגיע לימים פתוחים של מוסדות הלימוד בהם אתה מעוניין, לשוחח עם סטודנטים ובוגרים של המקום ולבדוק את תכני תוכנית הלימודים ואת הרלוונטיות שלהם לצרכי התעשייה. בהצלחה,
לא ביקשתי שתדרגי. השאלה שלי היא אם אלך ללמוד באריאל למשל, האם השוק מכיר בחוג מדעי המחשב במוסד זה וקל להשתלב בהייטק או שזה יותר לכיוון של מחקר?
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 10:20  17/11/13
כדי לדעת אם השוק מכיר בלימודי מדעי המחשב ולהבין אם תוכנית הלימודים היא באוריינטציה יותר למחקר או יותר לפרקטיקה, עלייך לברר זאת ישירות מול אותו מוסד לימודים. (לא משנה אם מדובר באריאל או בכל מוסד לימודים אחר). בהצלחה.
סגור