פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אהרון | 19:03  27/08/12
הי, אני מתלבט נורא בין המכללה האקדמית תל אביב-יפו לבין המכללה למינהל. הבנתי שמבין המכללות שתיהן הכי נחשבות. אני מתלבט כי במכללה למינהל יש מסלולים שמאד מושכים אותי כמו פיתוח בסביבת אפל ואנדרויד וגם יש שם מכון לרובוטיקה, לעומת זאת יש את תל אביב-יפו שהמרצים שם הם מרצים מאוניברסיטה וחוץ מזה יש להם שם בתחום. אשמח אם משהו יכול לספר לי עוד קצת על המקומות :) אהרון
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 17:18  28/08/12
שלום אהרון כפי שלבטח ראית בהודעות קודמות, אני מנועה מלדרג את מוסדות הלימוד, קל וחומר, שהמכללה ביניהן. אני ממליצה לך להגיע לפגישות ייעוץ בשני המקומות (אם עדיין לא היית)ולשוחח עם סטודנטים ובוגרים משתי המכללות. ואם לשמור על אובייקטיביות כמה שניתן, אציין כי גם במכללה חלק נכבד מסגל המרצים הינם מרצים שמלמדים גם באוניברסיטאות. בהצלחה רבה!
עידן | 14:49  29/08/12
אם אתה לא מתפשר על רמת לימודים אני ממליץ לך ללכת ללמוד במכללה האקדמית ת"א-יפו. אני בא מהתחום ואין ספק שלבוגרים של האקקדמית ת"א-יפו ישנה הערכה גבוהה יותר בשוק העבודה (אפרופו שוק עבודה, אתה מוזמן להציג את עצמך כבוגר של האקדמית או של המכללה למנהל ולראות איך הם יתייחסו אליך). חוץ מזה ששכר הלימוד הינו אונ' (כ10 אלף בשנה). באמת שאין מה להתלבט ומה שלא תבחר שיהיה בהצלחה :)
אהרון | 15:06  29/08/12
תודה רבה על התשובה עידן. בנוגע לשכר הלימוד, אני יכול לקבל מילגה מהמכללה למינהל בגלל שהציונים שלי גבוהים, אז השכר יהיה אותו שכר. מה שמעניין אותי זה לא רק שם, אלא גם הלימודים עצמם והכלים שאני ירוויח. בכל מקרה, עשיתי את מה שהצעת ( שוב תודה :) ), וקיבלתי רושם שלשני המכללות יש שם לא רע בתחום. אני גם דיברתי עם סטודנטים, כפי שהציע מנהלת הפורם (תודה רבה גם לך :)) ואני ממש מבסוט ממה ששמעתי על המכללה למינהל, בגלל זה נראה לי שאני אבחר בה. בכל מקרה תודה רבה לשניכם :)
סגור