פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
משה | 11:03  30/08/12
שלום. אני סטודנט למשפטים כיום ומעוניין להרחיב את אופקיי לכיוון תעשיית ההייטק. יש לי ממוצע גבוה הן בבגרות והן בפסיכומטרי ואני מאמין שהתקבל למסלול אוניברסיטאי אם ארצה, אבל מסיבות אישיות אני לא יכול להשקיע מזמני 3 שנים לעשיית תואר במדעי המחשב וכדומה. לכן התחלתי לאחרונה לחשוב על קורסי תכנות במכללות כגון ג'ון ברייס, האקריו והטכניון לימודי המשך. מצאתי התייחסויות שונות באשר לאיכות הקורסים וחשיבותם בתעשייה. כמו" כ אני מתלבט אם לבחור במותג של ה'הטכניון' או באחרים בהם הקורסים יותר נראים לי. אשמח לעזרה.
מנהל פורום לימודי מדעי המחשב | 10:09  31/08/12
היי משה אתה מעלה כאן סוגיה שנדונה כאן בפורום לא מעט פעמים- האם ללכת על לימודי תעודה כתחליף ללימודי תואר. בחירתך בלימודי תעודה עלולה להיות הדרך הקצרה אולם גם הארוכה יותר לאורך טווח ממספר טעמים: בתעשייה בוגרי תואר ראשון מועדפים על פני בוגרי לימודי תעודה. 2. כמות הידע הנרכשת בלימודים האקדמאים רבה, מגוונת ומעמיקה יותר בלימודי תעודה, וכן לימודים אקדמאים פותחים בפנייך דלתות רבות. 3. זה נכון כי ניתן למצוא עבודה לאחר סיום לימודי תעודה, אולם האפשרוית עדיין מוגבלות באופן יחסי ללימודי תואר. הגם, כשתרצה להתקדם ולעסוק ברבדים אחרים ומתקדמים יותר בתחום, אתה עלול להיתקל במכשול ( מהטעמים שציינתי לעיל). מתוקף היותי יועצת לימודים, לא אוכל לדרג את מוסדות הלימוד. בהצלחה!
דליה | 14:40  02/09/12
זה שאתה מוגבל מבחינת השעות לא אומר שאתה חייב לוותר על תואר. יש לא מעט מקומות שמציעים לימודי ערב. אתה יכול בשטח ללמוד תואר במדעי המחשב במסלול ערב ולשלב עם לימודים. בסוף אתה תקבל תואר ראשון מוכר ולא רק תסיים קורס מקצועי. למה לוותר כל כך מהר... זו אחת האפשרויות לתואר ראשון במדעי המחשב http://www.dan.ac.il/
סגור