פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
סטודנט בת"א יפו | 22:10  02/07/12
שלום לכולם. בתור סטודנט שנה ג' במכללה האקדמית ת"א יפו אני לא ממליץ להגיע ללמוד במכללה. הדבר היחיד שטוב במכללה זה שיש לה שם טוב בחוץ. מעבר לכך, המזכירות מתייחסת מגעיל לסטודנטים, לאגודה עם כל הרצון הטוב לעזור בנושאים מסויימים אין שיניים, יש מספר מרצים שהם פשוט קטסטרופה במלוא מובן המילה, שמעבירים קורסים שהם קטסטרופליים והציונים בקורסים האלה שואפים לאפס ולא משנה כמה מנסים לפנות לראש החוג ולהסביר לה את זה, נתקלים באטימות ובתשובות לילדים בכיתה ג' של "אנחנו בסדר ואתם לא". בקיצור, עדיף כבר ללמוד במכללה אחרת עם יחס יותר הוגן.
האמת שזו כבר פעם שניה שאני שומע דברים לא טובים על מכללת ת"א. לי יש ניסיון ממש טוב עם מכללת אשקלון ואני ממליץ לכל המתלבטים להעיף מבט http://www.ash-college.ac.il/?cmd=ashkelon.166
סטודנטית באקדמית | 18:07  17/07/12
צודק לחלוטין! היחס גרוע משל אוניברסיטה, במכללה הייתם מצפים שיעשו את המעט מאמצים. ובנוסף, יותר מדיי אנשים חוזרים על קורסים, המצב לא הגיוני. אם מעלים את רמת המבחנים צריכים להעלות גם את רמת ההרצאות (מה שלא קורה). הדבר גורם לתסכול רב כל סמסטר מחדש ובאמת מומלץ ללכת לכל מקום אחר.
סגור