פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
האם זה משתנה בין אונ' למכללה ? מהם המסלולים שמכללה למינהל ? אפשר לשלב בין מדעי מחשב למינהל עסקים ?
אלכס שלום, במסלול האקדמי המכללה למנהל תוכל להשתלב בלימודי הבוקר ( 6 סמסטרים בשלוש שנים) או בלימודי הערב (9 סמסטרים). כחלק מלימודי תואר. B.Sc במדעי המחשב,תוכל לבחור בין מגוון קורסי בחירה והתמחויות, מהן אבטחת מידע ומערכות אינטרנטיות וסלולריות, חישה מרחוק ואינטיליגנציה מלאכותית וחטיבה במנהל עסקים. במסגרת החוג פועלים שני מכוני מחקר ופיתוח, חממת פיתוח אפליקציות לסביב אפל ועוד. אתה מוזמן לפנות ליועצות הלימודים לקבלת פרטים נוספים ובירור תנאי הקבלה: 03-9635758/4464 בהצלחה!
היי, אני לומדת מדמ"ח באקדמית תל אביב יפו. התואר הראשון במדעי המחשב אמור להתפרס על 3 שנים. לא תמיד זה כך כיוון שכל אחד מתקדמם בקצב משלו. יש סטודנטים שמסיימים בזמן ויש כאלה שמושכים את הלימודים עוד קצת. ההגבלה היא ,לפחות אצלנו, 5 שנים. למיטב ידיעתי אין הבדל בין אוניברסיטה למכללה בעניין הזה,כי זה לגמרי אישי. לגבי השילוב,אצלנו ניתן לשלב את לימודי המדמ"ח עם חטיבה בניהול .במסגרת התכנית לומדים קורסים מתחום הכלכלה וניהול בתור קורסי בחירה ומקבלים טעימה מהעולם הזה. יש לנו גם תואר דו חוגי במדמ"ח וכלכלה וניהול. התואר מעט עמוס אבל מומלץ למי שמחפש לסיים עם שני תארים. בהצלחה!
סגור