פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום! שמי עדי ואני בת 21, משוחררת מזה שנה. בצבא הייתי מנהלת רשת ונהנתי מהעבודה. אני אוהבת לפרק, לבנות ולתקן מחשב ואני רוצה להעשיר את הידע וללמוד עוד דברים. כשיצאתי לאזרחות רוב ההצעות שקיבלתי היו לתפקיד תמיכה טלפונית והיה צריך לחתום שנה. החלטתי לוותר. בימים אלה אני מתלבטת רבות אם ללכת ללמוד באוניברסיטה מאחר והמצב בשוק בקרשים במילא כך שאין לי גושפנקה שאני אמצא עבודה או ללכת לקורס איפה שהוא ולחפש עבודה בתחום. מספר שאלות לי אלייכם: כמה זמן לוקח כל קורס? איזה קורס נחשב בשוק? באיזה קורס יש עבודה? מה השכר בחוץ? איפה כדי ללמוד ? אני חיילת משוחררת שיש מוסדות שהצבא מכיר בהם כך שאני יכולה ללמוד בדמי שחרור. מישהו יודע על זה משהו? אני אשמח אם תענו לי בהקדם האפשרי, עדי
רפי בר-כאן | 23:52  09/02/09
עדי שלום, אל תסיקי מסקנות נמהרות ומופרזות ממצב השוק היום על מה שיהיה בעוד 4-3 שנים לכשתסיימי ללמוד. לימודים אקדמיים גבוהים הם בבחינת השקעה משתלמת לטווח ארוך. בהצלחה!
מינה | 09:51  21/06/09
האם לימודי מדעי המחשב כוללים בתוכם גם לימודי עיצוב גרפי או משהו בסגנון או שזה תחום אחר לגמרי שאיננו קשור? ישנה אפשרות שיש מקום בו זה נכלל אולי ( במידה וזה לא בכולם נכלל) ? אשמח מאוד לתשובה מלומדת בנושא מכיוון שאני מאוד מאוד מבולבלת ומתלבטת.
סגור