פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אדי | 08:33  18/03/08
שלום לכולם... אלה מבינכם שכבר שם , איפה כדאי ללמוד לתואר ראשון במדעי המחשב? האם זה כל כך קשה כמו שזה נשמע? אשמח לקבל פרטים.
יוגב | 09:53  18/03/08
תשמע יש היום ויכוח גדול ברשת בנושא מה עדיף - תואר מאונ' או מכללה. זה פשוט משום שיש ריבוי של מוסדות לימוד ומה שנקרא, רק תבחר. מנסיוני, כל אחד שתשאל יצדד בדרך בה הוא הולך. ולכן - אני אצדד במכון הטכנולוגי חולון :). זה תחום מאד מאד מאתגר, שמבוסס הרבה על מתמתיקה, ולכן יש כאלה שזה קשה להם (כמוני). אני בחרתי במכון מכיוון שחיפשתי רמה גבוהה, שילוב של לימודים ועבודה, וסיכוי קבלה גבוהים לעבודה בגלל השם של המכון. בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
המרכז הבינתחומי בהרצליה זה ההההההמקום. אני לומד שם (שנה ג') ותוכנית הלימודים מאוד מאוד מעניינת (ושונה...) ממקומות אחרים. למשל, התואר משלב גם לימודי כלכלה, משפטים וכו'. הבינתחומי מדורגת במקום השלישי בארץ מבין הפקולטות האקדמיות למדעי המחשב, וזו רק ההתחלה.. בעוד שהמצב באוניברסיטאות הולך ומתדרדר (ראי שביתת המרצים, שביתת סטודנטים וזה עוד לא הסוף..), הבינתחומי ממשיך להשתפר (מבלי להשתתף בשביתות כלל!). האם זה קשה? לא כ"כ.. אבל זה גם לא פיקניק. בהחלט דורש השקעה ומוטיבציה. בהצלחה.. י
סגור