סשה | 02:51  08/11/12
מונה שלום! במידה וסיימתי את הקורס הנ״ל, מה בעצם האפשרויות תעסוקה? אני צפוני ומשרות שראיתי דורשות לרוב נסיון לא קטן (להיות מנה״ח עצמאי, מאזן - אגב מה זה?), אז איך ניתן להשיג אותו? בברכה, סשה.
סשה | 00:48  13/11/12
בהמשך לשאלה רציתילדעת מה נחשב מקצוע יותר גברי - הנה"ח או חשב שכיר בכיר למשל. ומה אפשרויות תעסוקה לחשבי שכר בכירים .....
מנהל פורום לימודי תעודה | 14:52  15/11/12
סשה שלום, 1- אכן כדי לעסוק בתחום ולהגיע למשכורות "מכובדות" נדרש ניסיון מעשי. את הניסיון ניתן לצבור במשרות למתחילים שהשכר המשולם בהן אינו גבוה יחסית. בטווח של 4,200-5,000 ש"ח. 2- מקצועות החשבונאות פתוחים גם לגברים וגם לנשים. אם כי ישנה נטייה לייחס את העבודה בהנהלת חשבונות לנשים בגלל אופי העבודה, אך בפועל בשוק העבודה ישנם לא מעט גברים שעסוקים בתחום. 3- קורס חשבי שכר בכירים הנו קורס מקיף ומקצועי והשילוב יחד של הנה"ח סוגים 1+2 (בסיסי+מתקדם) יחד עם חשבי שכר בכירים מייצר יתרון יחסי בשוק העבודה. בהצלחה, מונה בר-גיל
כמנהל חשבונונות העוסק בתחום מזה 30 שנה ומקיים קורסים מעשיים בהנה"ח ושכר במשך שנים . בכדי להשתלם ולדעת לעבוד באופן מקצועי ותכליתי עם ניסיון בכל התחומים ניתן לקבל קורס מעשי יחידני וממצה גם בעזרת האינטרנט למנהלי החשבונות בכל הארץ לכל תוכנה או תחום אעמוד לרשותך במתן פרטים נוספים . תודה בני
סשה שלום רב בכדי לצבור ניסיון בכל תחומי הנהלת החשבונות (ללא הבטחה על שנות ניסיון )עלייך לעבור קוקס מעשי מלא אשר ייתן לך ידע , ביטחון מקצועי וידע מעשי לעבוד כמנהל חשבונות מן השורה .
קורס מעשי מלא הכוונה משלב הקמת חברה ואינדקסים , הקשת ניירת שוטפת (מגוון מסמכים ) התאמות וניתוחים כרטסות , הפקדת דוחו"ת ודיווחים חודשיים ושנתיים עד וכולל הכנת ניירת לרו"ח .
סגור