שלום, אשמח להכוונה וייעוץ. אני בת 26 עובדת במשרד עו"ד מזה כחמש שנים בתור מזכירה. אני מאוד רוצה לעשות שינוי בחיי וללמוד משהו שאני אוהבת. יש לי זיקה רבה לתחום המחשבים עוד מהתיכון ומהצבא, הייתי בממר"מ אבל לא עברתי קורס שיכול לקדם אותי היום, הייתי צפטי"ת... אני מעוניינת ללמוד ניהול רשתות, אך הבנתי שרצוי וחשוב ידע קודם בתחזוקת מחשבים אישיים (טכנאי PC), האם אני חייבת לעבור את שני הקורסים? האם הלימודים הם מאפס, אם כי אני מגיעה בלי ידע בכלל (ידע בסיסי)? האם למקצועות הנ"ל יש דרישות בשוק? הרוב שעוסקים במקצוע הם גברים, האם הנסיון להתקבל מקומות עבודה לאחר הקורס יכול להקשות עלי מהבחינה שהנני אישה? אשמח לתשובות!
מונה בר-גיל | 15:01  09/08/10
עדן שלום, 1- העובדה כי יש לך נסיון מהצבא מהווה יתרון עבורך. 2- לקורס MCITP 2008- ניהול רשתות יש צורך בידע בסיסי בתחזוקת מחשבים אישיים (טכנאי PC), ייתכן ולאחר מבחני התאמה מתאימים תוכלי מיד להתחיל את ניהול רשתות. ממש אתמול היה אצלי בייעוץ מתעניין בתחזוקת מחשבים אישיים (טכנאי PC) וגילינו בתום הייעוץ כי יכול מיד להירשם לניהול רשתות, לאור הידע הביסי שלו בחומרה ותוכנה. 3- לכן ערכי סקר שוק במכללות שנוח לך להגיע אליהן ואלו הומפוקחות ע"י מייקרוסופט לפגישת ייעוץ. 4- העובדה כי הנך אישה, אינה הווה חסרון, כי בעיקר ברשתות לא נדרשת יכולת פיזית. בהצלחה, מונה בר-גיל
עדן | 11:38  10/08/10
קבעתי לי 2 פגישות ייעוץ במכללות שדיי ידועות בתחום. כמו כן קיבלתי מהם גם הצעת מחיר מסודרת ועלות הקורס הוא כ 17,000 ש"ח. הבנתי שישנם קורסים יותר זולים בסביבות 10,000 ואין ספק שההפרש הוא דיי גדול - משמע קורס פחות מקצועי? והאם ישנו אתר שאפשר לראות אילו מוסדות מפוקחות ע"י מיקרוסופט?
מונה בר-גיל | 18:42  10/08/10
שלחי לי מייל לכתובת: infopt@college.org.il ואשלח אלייך רשימת מוסדות לימוד ברחבי הארץ המוכרים ע"י מייקרוסופט.
סגור