כל מי שחושב או רוצה ללכת ללמוד במכללת אלבאום טיפול בקשיי למידה, אז אל תעיזו להתקרב לשם!!! מניסיון אני אומרת לכם! חוויה לא נעימה! הם שקרנים!! והכסף לא שווה את הלימודים האלה..כל מה שהם מבטיחים ואומרים זה שקר אחד גדול!!! תשקיעו את זה בדברים אחרים או במוסד אחר רק לא שם!!!יבטיחו לכם שיחזירו לכם את הכסף אחרי חודש חודשיים של לימודים?! הם שקרנים! אגורה לא תיראו מהם! וזה לא ניגמר בתשלום ל-4 שנות לימוד שימו לב...הם מאלצים אותכם אחרי ששילמתם כבר לשלם עוד כסף לשנה שניה אתם צריכים לעבור 24 טיפולים שכל טיפול כזה 80 שקל!!!! וזה נכנס אליהם! לא לאף אחד אחר!!!!! וזה לא ניגמר בזה זה גם ספרים! שצריכים לקנות..פשוט בשתי מילים! ל-א ש-ו-ו-ה!!! ראו הוזהרתם!!!!
רונית מור | 08:33  13/07/08
אין לי עניין להגן על אף מוסד, אך תמיד בירור מלא עם גיבוי כתוב בכל מסו באשר הוא בנוגע לתנאי ביטול, לחובות לימודיים ולפרטי עומק של המסלול מונעים תסכול שכזה. תודה שהארת עינהם של רבים לחשיבות תהליך בירור עומק לפני שמתחילים ללמוד בכל מסוד באשר הוא רונית מור
סטודנטית | 19:48  26/07/08
מי אמר שלא ביררתי את תנאי הביטול של הלימודים באלבאום?! כן ביררתי ואפילו 4 פעמים ביררתי בעילום שם לבדוק שזה אכן נכון שמחזירים סכום של כסף אחרי תקופה של חודש חודש וחצי..ואני פשוט שונאת שקרנים או שמוציאים אותי שקרנית..ומזלזלים בי וגונבים מאנשים כסף פשוט ככה גנבים כסף מאנשים שעבדו בשבילו..ולא גנבו אותו כמוהם מי שמע על זה 8000 שקל ל-5 שעורים?!?! למה מה קרה?!!??! פשוט גנבים!!!! ולא שווה!!! ועכשיו הם אפילו שינו את הנוסח אם מתקשרים אליהם ושואלים אותם לגבי עזיבה של הלימודים אחרי חודש הם אומרים אין החזר כספי..מעניין... לא נורא מזלי שאני לא מתעניינת רק בזה יש לי עוד תחומי עיניין בחיים! ואני מדברת בשמי ובשם עוד לפחות כמה עשרות סטודנטים שעזבו..באכזבה רבה מאוד!
סגור