פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום לכולם!. מישהו יודע משהו לגביי לימודי רפואה משלימה בווינגיט?
גיל וינבאום | 10:32  15/04/10
שלום רועי, תחת השם רפואה משלימה יש מאות תחומים: יש תוכניות לימוד החל מ- 30 ש"ל קורס עיסוי תינוקות ועד 3560 ש"ל במגמות המרכזיות (רפואה סינית ונטורופתיה). יש קורסים ומגמות שבהן עושים סטאז' קליני ויש שלא. בוינגייט עצמה ישנן 2 מכללות לרפואה משלימה.... לכל מכללה יש את התחומים שהיא טובה בהם יותר וישנם תחומים שפחות, לכן אשמח כי תמקד את שאלתך. משאלתך אני מבין כי אתה נמצא בצומת ומתקשה לקבל החלטה, לכן אני ממליץ לך לעבור פגישות ייעוץ במספר מכללות ולקבל מידע רציני ומפורט, שיתאים בעבורך. כמו כן, הייתי ממליץ לך לעבור מבדק התאמה ללימודי רפואה משלימה- כך תוכל לקחת החלטה מושכלת לגבי התחום המתאים לך ביותר. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
שלום גיל. הייתי כבר בראיון באחת מהמכללות בוינגייט,התרשמתי לטובה, ומה שמדאיג אותי זה מה יקרה לאחר הלימודים ולמציאת עבודה, עם המכללה היא שם חזק בשוק או שיעדיפו לקחת מישהו בוגר מכללה אחרת. תודה רבה על הייעוץ!!
רועי | 11:38  15/04/10
אגב שכחתי להוסיף שאני מתכוון ללמוד תזונה ונטרופתיה.
גיל וינבאום | 09:57  16/04/10
שלום רועי, במחינת לימודי הנטורופתיה, מבין שתי המכללות מדיווין היא המומלצת יותר. כיוון שהיא מנהלת לימודי נטורופתיה כבר מספר שנים ויש לה בוגרים שעוסקים בתחום. המכללה השניה, פותחת את המסלול רק בתחילת השנה הקרובה, ולכן אין לדעת מה טיב הלימוד והרמה הכללית. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור