פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אורי | 09:58  06/01/10
אני מחפש מקום שמלמדים בו תנועה גופנית נכונה, תרגילי גמישות, התעמלות וכו'... הייתי מנסח את זה יותר טוב אם הייתי שומע על מקום שמלמד משהו כזה. אני מחפש באופן כללי לימודי תעודה או תואר אשר מקנים כלים להכוונת אנשים לעבודה נכונה יותר עם הגוף. אני לא מדבר על יוגה או טאי צ'י אלא על שיטות בסיסיות ופשוטות יותר. מכירים משהו?
גיל וינבאום | 20:00  06/01/10
שלום אורי, מהשאלה שלך, אני חושב שלימודי טכניקת אלכסנדר או פלדנקרייז, הם הלימודים הנכונים בעבורך. מצ"ב קישור לארגון הישראלי למורי טכניקת אלכסנדר לגבי פלדנקרייז, ניתן לברר במקומות הבאים: וינגייט קמפוס שיאים. ובנוסף מצ"ב אישור לארגון מורי פלדנקרייז: http://www.feldenkrais-israel.org/ (תעתיק את הקישור כי לא ניתן לצרף שני קישורים להודעה) מקווה שעזרתי, רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור