פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום, עשיתי "סקר שווקים" ולבסוף נרשמתי ל "מירב". רציתי את חוות דעתך לגבי "איכות" בית הספר מבחינת התוכן שהם מלמדים,(האם זה בית ספר רציני שמחזיקים ממנו...) תעסוקה לאחר הלימודים. דבר שני, תמיד אמרו לי שיש לי מגע טוב (אני אוהב להעניק ולתת מעצמי, גם במגע) ואנרגיות בידיים....משום מה אני בא לתחום עם סטיגמות לגבי הצלחה בתחום הזה מבחינת "אנרגיות שמנרגיות.." איך אני אדע אם זה באמת מתאים לי? תודה (~:
גיל וינבאום | 09:25  04/11/09
שלום עופר, אני שמח שבחרת מקצוע שהוא גם דרך חיים. כיוון שעשית סקר אני מאמין שאתה מודע לכך שיש זרמים שונים בתוך השיאצו (קלאסי, זן, קיו וט) ובחרת הזן שיאצו. המכללה נחשבת לאחת מהמכללות הטובות לרפואה משלימה. בנושא ההתאמה, אני מאמין שכחלק מהסקר, ראיתה את תוכניות הלימוד, המרצים, החזון ובחרת את שמתאים לך. תמיד אחרי בחירה קיים דיסאוננס ופחד שמה בחתי לא טוב. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור