פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רומי | 19:17  24/07/09
אם אני בוחרת ללמוד אצל מורה שמוכרת ע"י אגודת הרפלקסולוגים (למעשה היא בעלת שם רציני בתחום) ומוכרת כמורה ולימודים אצלה מאפשרים עבודה בקופות החולים האם אני צפויה לבעיות אם לא עלינו תצלח הצעת החוק לאקדמיזציה של מקצועות הרפואה המשלימה? בנוסף ראיתי ממה שכתבת פה שיש מקצועות שהמ"לג לא מוכן לדון בהם האם רפלקסולוגיה אחת ממקצועות אלה? אם כן מה המשמעות... תודה!
גיל וינבאום | 19:35  26/07/09
שלום רומי, יש מס' דברים שחשוב להבהיר: "אני עתידה בקרוב להתחיל רפלקסולוגיה בכיר"- אין כזו אפשרות.... את יכולה להתחיל ללמוד רפלקסולוגיה. בסוף שנה א'- את מקבלת תעודת מטפלת מוסמכת מטעם המקום שבו את לומדת. בסוף שנה ב'- את מקבלת תעודת מטפלת בכירה מטעם המקום בו למדת ומאיגוד הרפלקסולוגים הישראלי. בסוף שנה ג'- את מקבלת תעודת מטפלת קלינית מטעם המקום בו למדת ומאיגוד הרפלקסולוגים הישראלי. את יכולה ללמוד כל שנה בנפרד או שנתיים ואז הפסקה או מסלול רציף של 3 שנים. כחלק מלימודי הרפלקסולוגיה יש ללמוד לימודי רפואה מערבית: האם המורה שאת לומדת אצלה מלמדת גם את לימודי הרפואה המערבית? האם לימודי הרפואה המערבית ניתנים ע"י מרצה אחר? האם הוא רופא קונבנציונאלי? האם את לומדת את הרפואה המערבית במקום אחר? כמה סטודנטים יש בכיתה? האם יש סטודנטים בגילאים שונים, כך שתוכלי לתרגל על סוגים שונים של רגליים? האם יש ספריה במקום בו את לומדת? מהם התנאים הפיסיים (מיטות טיפול, מקרנים, מחשבים, תאי שירותים ועוד...)? אם התשובה לכל הנתונים המופיעים מעלה מספקת את דעתך- אני מאחל לך בהצלחה! מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור