פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רינת | 17:27  04/06/09
אני מתעניינת בלימודי תזונה טבעית. במכללת מהות בת"א או במעיינות בירושלים. האם אתה מכיר אותן ותוכל לייעץ לי? אני לא יודעת מה התקן של ש"ל וכל רשימת השאלות שאתה מפרסם פה לבדיקה עצמית... אם תוכל לרשום את דעתך, יעזור לי מאוד! תודה רבה!
גיל וינבאום | 10:45  05/06/09
שלום רינת, שתי המכללות שציינת אינן מהמובילות בתחום הרפואה הטבעית/ נטורופתיה. אך יחד עם זאת שתיהן מוכרות ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה טבעית. לגבי ההמלצות שלי בבואך לבדוק מכללה: אין תקן לבדיקה...... ולכן חשוב מאוד לבדוק את הפרמטרים שכתבתי. הרפואה המשלימה היא שילוב של ידע נרחב ואומנות טיפולית: לכן עלייך לבדוק לא רק את כמות ש"ל (שצריכה להיות מעל ל-3200 שעות) אלא לבדוק גם את מגוון המרצים, השדה הקליני וגם להרגיש האם את מתחברת אנרגטית למקום ולחזון המכללה. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור