פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שרון | 09:07  24/04/09
אני מעוניינת ללמוד פסיכותרפיה הוליסטית. לאחר בירור יש ברידמן מסלול של 5 שנים ובתילתן 3 שנים. על רידמן שמעתי דבירם טובים אמנם אבל לפי הסילבוס הם הרחיבו מדי לדעתי את הקורסים בפסיכולוגיה. המסלול של תילתן יותר ממוקד לטעמי אך אני לא מכירה ולא מכירים בסביבתי, האתר לא מקצועי ויש 2 מרצים בלבד והם לא ענו לטלפון וטענו שיש בעיה במרכזיה , האם תוכל לתת חוות דעת על המכללה? בנוסף רציתי לשאול-הם נותנים תעודות מלבד פסיכותרפיסט כמו- מטפל בפרלקסולוגיה בפרחי באך בהילינגד ובעצם כל הקורסים, האם זה נשמע אמין לדעתך וזו תעודה לכל דבר? האם הם מוכרים באגודות שלכם?
גיל וינבאום | 14:12  24/04/09
שלום שרון, באופן יחסי למכללת רידמן יש יתרון על תלתן גם במספר המרצים ומגוון התוכנית וגם כיוון שלהם יש כבר בוגרים בשטח לעומת מכללת תלתן שלהם אין עדיין בוגרים במסלול זה. יחד עם זאת, אני מציע לך לגשת לשתי המכללות לפגישות ייעוץ, להתרשם מהמקום, מסגל המרצים, לדבר עם סטודנטים שלומדים בפועל (ולא עם "ממליצים"). רק כך תוכלי לקבל החלטה שקולה ומושכלת. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור