פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
גבי | 21:57  19/02/09
שלום רב, האם יש לכם גם לימודים בשפה האנגלית? חברה שלי רוצה ללמוד תזונה, אך רק עלתה לארץ מארה"ב לפני מספר שנים, האם לדעתכם היא תוכל ללמוד תזונה, למרות שהעברית שלה לא כ"כ טובה? תודה!
גיל וינבאום | 11:48  20/02/09
שלום גבי, אין מוסד לימוד בישראל שינתן ללמוד בו לימודי רפואה משלימה באנגלית. לגבי השאלה האם היא תצליח ללמוד בעברית, למרות מכשול השפה, אני יכול לתת לך דוגמה מניסיוני. לקולג' לרפואה משלימה שבראשו אני עומד, יש שני קמפוסים בצפון: בטכניון בחיפה ובמכללה האקדמית באורנים. יש 6 סטודנטיות שלומדות במסגרת המגמה לרפואה סינית- מסורתית אשר מגיעות ממג'דל שאמס. הן לא ידעו לכתוב ולקרוא עברית , דבר שעורר אצלנו, כמכללה חששות רבים. אני יכול לספר לך, כי תוך חודשיים ימים הן למדו גם לקרוא, גם לכתוב וגם להתבטא בעברית. וכיום, הן מהמובילות במגמה. "כשקופצים למים- לומדים מהר לשחות. ". מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור