פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אלמונית | 14:09  28/09/08
אני לומדת במכלה ללימודי רפואה משלימה, מכללה קטנה ונחמדה, לימודים של 4 שנים. בשנה הראשונה הייתי אמורה לקבל ידע תיאורטי ומעשי בקורס מסויים (עיסוי רפואי), הקורס היה לא קשור בכלל למה שהיה בסילבוס, מתוך 100% מפגשים תירגלנו רק 20% באופן מעשי על משתתפי הקורס. מה גם שהמורה אמר שהוא לא ידע שאנחנו לומדים עיסוי רק סמסטר אחד ולא שנה שלמה. אני פונה אליכם בשאלה: איך אני מקבלת פיצוי על כך ששילמתי לקורס הנ"ל אך לא קיבלתי את המטרה שהוצבה בתחילתו להיות מעסה וזאת לא בגלל שלא השקעתי או לא נכחתי אלא כיהמורה התבלבל?.... אנא הפנו אותי לגורמים המסייעים. בתודה.
גיל וינבאום | 20:52  28/09/08
שלום לך! כפי שאת מציינת את לומדת מסלול ארבע שנתי ב"מכללה קטנה ונחמדה". אני מאמין שנעשתה טעות בתום לב, ואכן לא את זו שצריכה להיפגע ממנה.... כיוון שדעתך על המכללה הוא חיובי, סימן שמי שמנהל אותה הוא חיובי גם כן. לכן עצתי היא לפנות למנהלי המכללה, להציג את הבעיה שנוצרה ולקבל מהם פתרונות אשר ירצו אותך. במידה וניסיונך זה לא יעלה יפה, הפיתרון יהיה לפנות למכללה אחרת ולבקש לעשות השלמה במחיר מופחת עקב הבעיה שקיימת. אני בטוח כי תימצא מכללה שתסכים לקלוט אותך לשורותיה..... כמובן, במקרה שניסית להידבר עם מנהלי המכללה בה את לומדת. מקווה שעזרתי. רק בריאות ושנה טובה. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור